با وجود تهدید به اعتصاب کارمندان، CRA هیچ برنامه ای برای تمدید مهلت مالیاتی ندارد

با احتمال اعتصاب 35000 کارگر آژانس درآمد کانادا (CRA)، آژانس درآمد کانادا (CRA) تصمیم گرفته است هیچ تغییری در مهلت مالیاتی اعمال نکند.

CRA اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای برای تمدید مهلت‌ ثبت مالیات T1 وجود ندارد، زیرا یک اعتصاب احتمالی به هیچ وجه مانع از توانایی کانادایی‌ها برای ثبت مالیات‌های خود به صورت الکترونیکی یا کاغذی نمی‌شود.

کانادایی ها باید اقدامات لازم را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود اظهارنامه آنها تا تاریخ 1 می 2023 همراه با پرداخت هر گونه موجودی بدهی ثبت شده است.

اتحادیه کارمندان مالیات و اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) مجموعاً نماینده 120000 کارمند دولت فدرال هستند که توسط هیئت خزانه داری استخدام شده اند.

Chris Aylward رئیس PSAC گفت: هزینه زندگی به بالاترین حد خود رسیده است که در 40 سال گذشته ندیده بودیم و مردم در حال مبارزه هستند. هر روز می‌بینیم که دلار ما در خواربارفروشی یا پمپ بنزین به اندازه گذشته بازدهی ندارد.

دور نهایی مذاکرات از دوشنبه، 17 آوریل، تا پنجشنبه، 20 آوریل، با اعلام CRA که آژانس همچنان به چانه زنی با حسن نیت برای دستیابی به توافق ادامه می دهد، از سر گرفته می شود.

Call Now Button