شکایت از یک کشتی کروز به دلیل نگهداری مسافر فوت شده در قسمت خنک کننده نوشیدنی ها

Robert L. Jones و همسرش Marilyn Jones در آگوست 2022، سوار بر کشتی کروز مشهور Celebrity Equinox، متعلق به Celebrity Cruises شدند. این کشتی از Fort Lauderdale به سمت شرق کارائیب در حرکت بود. اما زمانی که آقای Jones به دلیل حمله قلبی درگذشت، یک رویداد خوشحال کننده به زودی غم انگیز شد.

همسر و خانواده این مرد شکایتی علیه Celebrity Cruises در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی فلوریدا تنظیم کرده اند. این دادخواست ادعا می‌کند پیکر آقای Jones به‌طور نامناسب در قسمت خنک‌کننده نوشیدنی ها نگهداری ‌شد که منجر به تجزیه بدن او شده است.

این شرکت ظاهراً دو گزینه به خانم Jones داده است. اولین مورد این بود که پیکر شوهرش را از کشتی به Puerto Rico ببرند و منتظر کالبدشکافی احتمالی باشند. گزینه دوم او این بود که جسد شوهرش را در سردخانه کشتی نگهداری کند تا زمانی که به Fort Lauderdale برگردند. و خانم Jones گزینه دوم را انتخاب کرد.

با این حال، پس از بازگشت به فلوریدا در 21 آگوست، یک کارمند تشییع جنازه متوجه شد پیکر آقای Jones در سردخانه کشتی نیست. در این دادخواست آمده بود سردخانه از کار افتاده و جسد روی پالت روی کف یک خنک کننده نوشیدنی گذاشته شده بود. از آنجایی که دمای مناسب برای نگهداری بدن نبود، بدن آقای Jones از بین رفته بود.

بر اساس گزارش Thrillist، اگرچه الزامات متفاوت است، اما کشتی‌های کروز مدرن باید یک سردخانه داشته باشند.

کارکنان تشییع جنازه در Ft. Lauderdale نتوانستند بقایای بدن وی را به اندازه کافی نجات دهد تا برای مراسم تشییع جنازه خانوادگی که خانواده اش می خواستند مناسب باشد.

این خانواده خواستار غرامت حداقل یک میلیون دلاری هستند.

Call Now Button