به دلیل افزایش هزینه ها، کارکنان UBC دیگر نمی توانند به بانک غذای AMS دسترسی داشته باشند

در نتیجه تورم مواد غذایی و افزایش تقاضا برای AMS Food Bank، انجمن UBC Alma Mater اعلام کرد، از اول ماه می نمی تواند به کارکنان اجازه استفاده از بانک غذا را بدهد.

Kathleen Simpson یک مدیر ارشد AMS گفت، تصمیم اتحادیه دانشجویی برای پایان دادن به حمایت از کارکنان UBC چندان ساده نبود.

با این حال، افزایش هزینه غذا باعث شده است تا افراد بیشتری نیاز به استفاده از بانک غذای AMS داشته باشند و به طور همزمان خرید مواد غذایی برای راه اندازی بانک غذا گران تر شده است.

سال گذشته بانک غذای AMS به 7496 نفر خدمات ارائه کرد. پیش بینی می شود اتحادیه دانشجویی تا پایان سال جاری به 15861 نفر کمک می کند.

Simpson توضیح داد، تنها در ماه گذشته، ما شاهد افزایش 1000 درصدی نسبت به ماه قبل تر بودیم که کاملاً غیرعادی است، که وقتی آن را با برخی از هزینه های غذا ترکیب کنید که در حال افزایش است ما واقعاً با اعداد تجاری بسیار بالایی روبرو هستیم.

Simpson گفت، در آغاز سالAMS تلاش کرد تعداد کارکنانی را که از بانک غذا استفاده می‌کردند، با کاهش تعداد دفعاتی که کارکنان می‌توانستند به بانک غذا دسترسی داشته باشند، از 16 بازدید به هشت بازدید، محدود کند.

وی توضیح داد: ما این کار را انجام دادیم زیرا تعداد بازدیدهای کارکنان از حدود 14٪ از کل بازدیدهای ما در سپتامبر و اکتبر به حدود 35٪ در دسامبر افزایش یافت.

حدوداً در ماه دسامبر، کارکنان حدود 40 درصد از تمام خواربارهای ما را مصرف می کردند، و این به این دلیل است که کارکنان بیشتر از دانش آموزان خانواده دارند.

با این حال، از آنجایی که بانک غذای AMS سرویسی است که توسط شهریه اداره و از طریق هزینه های تحصیل تامین می شود، ما در نهایت باید دانشجویان را در ارائه خدمات خود اولویت بندی کنیم.

Simpson گفت، کارکنان UBC در صورت نیاز به پشتیبانی، به برنامه‌های دیگر در منطقه مترو ونکوور مانند بانک غذای بزرگ ونکوور هدایت خواهند شد.

کارکنان به احتمال زیاد در خارج از منطقه UBC زندگی می کنند. بنابراین آنها به برنامه ها و منابع دیگر دسترسی بیشتری خواهند داشت. ما در موقعیتی هستیم که واقعاً باید منابع خود را اولویت بندی کنیم.

AMS درخواست کمک مالی به UBC برای 350,000 دلار داده است.

Simpson گفت: سال آینده، هزینه خواربار ما به تنهایی حدود 449000 دلار پیش بینی می شود. بنابراین ما امیدواریم این بودجه به طور کامل تخصیص یابد.

AMS تقریباً دو برابر آنچه در سال گذشته از UBC دریافت کرده است درخواست می کند.

AMS در نامه ای به UBC گفت، بدون بودجه مورد نیاز، باید حداقل یک بانک غذایی AMS بسته شود و هر گونه تعطیلی جزئی با بدتر کردن ناامنی غذایی فعلی به آسیب پذیرترین دانش آموزان ما آسیب می رساند.

یک GoFundMe برای حمایت از بانک غذای AMS راه اندازی شده است.

Call Now Button