لباس شنای مناسب برای استخرهای عمومی ونکوور

کارکنان شهرداری ونکوور در گزارشی لباس شنای نامناسب در استخرهای عمومی را مشخص کردند، و شورای پارک های ونکوور قرار است در مورد آن رای دهد.

بر اساس این گزارش، این سیاست نگرانی ‌های ایمنی در مورد لباس شنای خطرآفرین را برطرف می‌ کند. لباس شنا باید به بدن اجازه حرکت آزادانه بدهد، نباید مانع شنا کردن شود و نباید باعث خطر ایمنی برای شناگر یا نجات غریق شود.

لباس شنای مناسب شامل موارد زیر است:
مایوی یک تکه
مایوی مردانه (به صورت شورت یا شلوارک)
تیشرت و شورت
مایو اسلامی یا بورکینی
لباس شنای اسلامی با لگ و تونیک
rash guard
لباس غواصی

در این گزارش، لباس‌ های غیرقابل قبول و نامناسب شامل لباس هایی است که برای اهداف سکسی طراحی شده ‌اند، لباس‌ هایی که آب را جذب می ‌کنند و سنگین می ‌شوند، مانند شلوار جین و شلوار ورزشی، و لباس های بلند و کشیده می باشد.

همچنین در این گزارش آمده است لباس شنا باید اندام تناسلی را به طور کامل بپوشاند.

کمیسر تام دیگبی که قصد دارد به نفع این گزارش رای دهد، گفت: به ازای هر فردی که می خواهد string bikini بپوشد، ده خانواده سنتی برای اجتناب از دیدن این صحنه ها به استخر نمی روند. شهرداری در تلاش برای ایجاد محیطی است که برای همه خانواده ها خوشایند باشد.

دادگاه عالی بریتیش کلمبیا از حق زنان برای برهنه کردن سینه در انظار عمومی حمایت می ‌کند، اما دیگبی معتقد است این امر در محیط استخر «زیاده روی» است.

شهرداری ادمونتون در ماه فوریه سیاست خود را در مورد لباس بالاتنه اصلاح و اعلام کرد، همه افراد صرف نظر از هویت جنسی شان، مجاز به شنا و استراحت در استخرهای شهر بدون لباس بالاتنه هستند.

Call Now Button