قیمت بلیط UFC برای رویداد ونکوور از کنترل خارج شده است

اگر بلیط های خود را برای UFC 289 در ونکوور نخریده اید، ممکن است لازم باشد برای شرکت در این رویداد وام کوچکی بگیرید.

بازگشت به ونکوور برای اولین بار پس از سال 2019، به نظر می رسد رویداد 10 جون در Rogers Arena داغ ترین بلیط در شهر باشد. و مطمئناً گران ترین است.

ارزان‌ترین بلیت موجود برای فروش در StubHub در حال حاضر با قیمت 449 دلار آمریکا ذکر شده است که به بیش از 612 دلار به دلار کانادا تبدیل می‌شود. با این کار می توانید در ردیف 13 بخش 311 ردیف آخر Rogers Arena بنشینید.

تعدادی بلیط با قیمت اصلی هنوز در Ticketmaster موجود است اما این قیمت ها حتی چشمگیرتر هستند.

گران‌ترین بلیت موجود برای UFC 289 در Ticketmaster یک صندلی جلو با قیمت 10627.67 دلار کانادا است.

ارزان‌ترین بلیت‌هایی که برای فروش در Ticketmaster باقی مانده‌اند، با قیمت 846.56 دلار به دلار کانادا، در نزدیکی انتهای بخش پایینی قرار دارند.

به نظر می رسد UFC 289 نزدیک به تمام شدن بلیت ها است، و تنها حدود 100 صندلی به عنوان “در دسترس” در نقشه صندلی تعاملی Ticketmaster نشان داده شده است.

Dana White رئیس UFC گفت: من بسیار مشتاق هستم که به کانادا برگردم. برخی از بزرگترین رویدادهای زندگی من در کانادا بود. طرفداران عالی هستند و من همه شهرهای کانادا را دوست دارم. من نمی توانم صبر کنم تا یک Pay-Per-View عالی در ونکوور ارائه دهم. ما برگشتیم!

مسابقه ونکوور با مبارزه ای بین Amanda Nunes قهرمان پر وزن زنان در حالی که این برزیلی 34 ساله از کمربند 135 پوندی خود در برابر Julianna Peña دارنده عنوان قهرمانی سابق و مدعی شماره 1 دفاع می کند، اغاز می شود.

سایر مبارزات در کارت مبارزه هفته گذشته فاش شد.

Nunes (22-5) و Peña (12-5)  قبلاً دو بار با یکدیگر مبارزه کرده اند که هر مبارز یک بار پیروز شده است. این دو زن آخرین بار در دالاس در UFC 277 سال گذشته با هم مبارزه کردند که Nunes با تصمیمی متفق القول برنده شد.

Call Now Button