یک خانه کانتینری منحصر به فرد 3 میلیون دلاری برای فروش در نورث ونکوور

آیا از اینکه همه خانه‌های مترو ونکوور شبیه هم هستند خسته شده‌اید؟ ما یکی را پیدا کردیم که از بقیه متمایز است. Container House که این هفته توسط West Coast Modern فهرست شده است، در محله Upper Lonsdale در نورث ونکوور واقع شده است.

در حالی که خانه در ابتدا در سال 1976 ساخته شد، به طور گسترده ای بازسازی شده است تا ظاهری الهام گرفته از Frank Gehry با ظاهری مبتنی بر کانتینر با استفاده از فلز راه راه داشته باشد. ظاهر جدید همچنین عناصری از خانه خود معمار در Frank Gehry کالیفرنیا را در خود جای داده است.

Gehry یک معمار کانادایی-آمریکایی برنده جایزه است. احتمالاً قبلاً یکی از ساختمان‌های او را دیده‌اید یا داخل آن بوده‌اید، مانند سالن کنسرت والت دیزنی در لس‌آنجلس، Olympic Fish Pavilion در بارسلون، اسپانیا، موزه EMP در سیاتل، و ده‌ها مورد دیگر. اکنون خانه‌ای وجود دارد که می‌توانید در نورث ونکوور بخرید که سبک Gehry را تداعی می‌کند.

Trent Rodney یکی از بنیانگذاران West Coast Modern گفت، این خانه ترکیبی چشمگیر از زبان بومی مدرن ساحل غربی منطقه ما و سبک نمادین Frank Gehry است.

سقف‌های طاقی و پنجره‌های وسیع خانه که توسط مالکان قبلی بازسازی شده است، اجازه می‌دهد نور طبیعی به داخل جریان پیدا کند و آن را به پارک اطراف متصل کند.

این خانه 3716 فوت مربعی با شش اتاق خواب و سه حمام در زمینی عظیم به مساحت 13771 فوت مربع در 430 East Queens Road قرار دارد. در امتداد ضلع غربی ملک، Wagg Creek و پارکی را خواهید دید که متعلق به منطقه است، بنابراین ارتباط مستقیمی با طبیعت دارد.

West Coast Modern می‌گوید: استفاده از کانتینرها به‌عنوان یک فرم طراحی نیز مطابق با Gehry است که معماری را به عنوان ظرفی برای فعالیت‌های انسانی می‌نگرد.

این تلفیق قدیم و جدید یادآور بازسازی‌هایی است که Gehry در خانه‌اش انجام داد، ساختن الحاقات مدرن و جعبه‌شکل در حالی که بخش‌هایی از نمای اصلی را دست نخورده نگه داشته است.

برای Gehry، بازسازی خانه او همچنین فرصتی برای آزمایش با مصالح ساختمانی غیر متعارف مانند فلز راه راه، تخته سه لا و نرده های زنجیره ای بود.

آیا شما دوست دارید در یک خانه کانتینری مانند این زندگی کنید؟

Call Now Button