پرستاری در مترو ونکوور که عکس های بیمار را به صورت آنلاین منتشر کرده بود از کار معلق شد

یک پرستار در مترو ونکوور پس از اینکه از بیماران خود عکس گرفت و آنها را در فضای مجازی منتشر کرد، به مدت شش ماه از کار تعلیق شد.

این یافته بخشی از تصمیم کمیته تحقیق بریتیش کلمبیا است. کالج پرستاران و ماماها در 9 ماه می برای Mei-Lin (Jennifer) Li منتشر شد.

کمیته همچنین دریافت که Li با نوشتن داستان های آنلاین حاوی اطلاعات دقیق بیمار، حریم خصوصی بیماران را نقض کرده است.

کمیته همچنین دریافت که Li در خارج از محدوده فعالیت خود به افراد خاصی به صورت آنلاین توصیه های پزشکی ارائه می کرده است، به طور نادرست از عنوان پرستار ثبت شده (RN) استفاده می کرده در حالی که فقط ثبت نام موقت را به عنوان RN داشته است.

و کمیته دریافت، Li پیام‌های آنلاین مربوط به کسب‌وکار خصوصی‌اش با بیمارستانی که او را کار می‌کرد را پخش کرده است.

کمیته گفت Li داوطلبانه با تعلیق، توبیخ عمومی؛ و آموزش در مورد حریم خصوصی، اخلاق، سوء استفاده از عنوان، استفاده از رسانه های اجتماعی، و مسئولیت حرفه ای و پاسخگویی موافقت کرده است.

او همچنین با تعهد به عدم تکرار این رفتار موافقت کرد.

این کالج یکی از 18 نهاد نظارتی است که تحت قانون حرفه های بهداشتی برای تنظیم حرفه های بهداشتی در بریتیش کلمبیا برای چهار حرفه مجزای پرستاری، پرستاری عملی، پرستاری روانپزشکی و مامایی کار می کند.

قوانین مشابه در سایر حوزه‌های خودتنظیمی مانند مشاغل حقوقی و سردفتری نیز به شهروندان این امکان را می‌دهد تا در مورد مسائل نظم و انضباط در جهت منافع عمومی بدانند.

Call Now Button