یک گروه نجات در B.C. به سگی که با یک تراک تصادف کرده کمک می کند

سگ زخمی که پس از پیدا شدن توسط Penticton Animal Care and Control رها شده بود، اکنون در اختیار پناهگاه حیوانات Critteraid در Summerland است تا در نهایت مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت کند.

Tuka پنج سال و نیم دارد و توسط مدیر خانه سگ Critteraid Arlene Dunstan-Adams به عنوان یک “الماس واقعی” توصیف شده است.

او افزود: مشخص ترین ویژگی Tuka فرورفتگی بزرگ کنار سرش است. که این فقط او را متمایزتر می کند.

ما توانستیم بفهمیم که او چگونه ویژگی‌های منحصربه‌فرد جدید خود را پیدا کرده است. متأسفانه Tuka در حدود چهار سالگی با یک کامیون حمل‌ونقل تصادف کرد. او دچار ضربه شدید سر و شکستگی در فک‌هایش شد که باعث ناهماهنگی شد که برای رفع آن نیاز به جراحی دارد.

Dunstan-Adams گفت، بدون مراقبت دامپزشکی توسط مالک پس از تصادف، آنها از اینکه Tuka از این آسیب ویرانگر جان سالم به در برد شگفت زده شدند.

خوشبختانه چند دامپزشک شگفت‌انگیز با ما کار می‌کنند و ما Tuka را در راهی به سمت یک زندگی شاد و بدون درد قرار داده ایم.

امدادگران به دنبال شخصی خاص هستند تا او را به قلب و خانه خود ببرد.

Dunstan-Adams گفت: این سگ شگفت انگیز است. او با هر فردی در هر سنی مهربان است. او باید به خانه‌ای برود که بچه‌دار نباشد و یک حیاط کاملاً حصارکشی شده باشد.

Tuka در حال حاضر به طور کامل واکسینه شده، میکروچیپ شده و عقیم شده است.

Dunstan-Adams افزود: ما متوجه شدیم که Tuka می تواند کمی نسبت به مردم حساس باشد، اما تا کنون با عشق زیاد، کمی صبر و چند شیرینی ملایم تر، او عاشق هر کسی می شود که ملاقات می کند.

او همچنین به خانه ای نیاز دارد که تمرینات و نیازهای شخصی او را درک کند. Tuka به یک نقطه روی مبل، تخت شما و ماشین، ترجیحاً در کنار شما نیاز دارد.

Critteraid همچنین برای کمک به قبض‌های پزشکی Tuka به کمک‌های مالی نیاز دارد، زیرا متأسفانه او تنها سگی نیست که در حال حاضر به مراقبت‌های دامپزشکی گسترده نیاز دارد.

اگر فکر می کنید که خانه شما برای این پسر مناسب است لطفاً درخواست فرزندخواندگی را پر کنید.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت Critteraid به این آدرس https://critteraid.org/?utm_source=vancouver%20is%20awesome&utm_campaign=vancouver%20is%20awesome%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنند.

Call Now Button