مقررات سخت‌گیرانه برای کسب و کارهای مرتبط با رمزارز در کانادا

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان اعلام کرد، از بازار کانادا خارج خواهد شد. این صرافی می گوید، فضای نظارتی جدید در کانادا باعث کمتر شدن فعالیت کسب و کارهای مرتبط با ارز دیجیتال در این کشور می شود. این صرافی از رگولاتورهایی که با آنها کار می کردند تشکر کرده و گفت بازار کانادا کوچک است.

حساب توییتری این صرافی می نویسد، دستورالعمل‌های جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه‌شده به صرافی‌های کریپتو باعث شده بازار کانادا دیگر برای بایننس دوام نداشته باشد. ما این تصمیم را تا جایی که می‌توانستیم به تعویق انداختیم تا راه‌های معقول دیگری برای محافظت از کاربران کانادایی خود پیدا کنیم، اما موفق نبودیم.

این خبر پس از آن منتشر شد که دادگاه حکمی موقت علیه بایننس صادر کرد زیرا یک قربانی کلاهبرداری ارزهای دیجیتال ادعا کرده بود وجوه دزدیده شده را در این صرافی ردیابی کرده است. دادگاه به بایننس دستور داد مقدار مشخصی از ارزهای دیجیتال را به حساب قربانی واریز کند.

همچنین هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که حاکی از آن بود که بایننس توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) به دلیل نقض تحریم‌های روسیه مورد بازرسی قرار گرفته است.

بایننس اعلام کرد، برای کاربران کانادایی ایمیلی ارسال خواهد شد و جزئیات مهم در مورد تاثیرات وارده بر حساب‌های آنها در آینده توضیح داده خواهد شد.

بایننس لزوماً با مقررات فعلی موافق نیست، اما اعلام کرد، همچنان به‌دنبال تلاش برای یافتن راه حل است.

سخنگوی این صرافی اعلام کرد، همچنان خوشبین است یک چارچوب متفکرانه در آینده ایجاد شود، تا راه را برای از سرگیری خدمات بایننس برای کانادایی‌ها هموار کند.

Call Now Button