شکایت از سینماهای Cineplex به دلیل قیمت بلیت

دفتر ناظر بر رقابت اعلام کرد، از سالن های سینمایی Cineplex برای تبلیغات گمراه کننده قیمت بلیت شکایت می کند.

این دفتر ادعا کرد،Cineplex با افزودن هزینه اضافی به قیمت بلیت های آنلاین باعث افزایش قیمت بلیت ها شده، و با این کار قانون را نقض کرده است.

بر اساس تحقیقات انجام شده، قیمت بلیت های آنلاین با قیمت های اعلام شده فرق داشته و برای رزرو آنلاین، پرداخت هزینه یک و نیم دلاری اجباری بوده است.

بر اساس قانون، هرگونه افزایش هزینه ثابت یا کارمزد، نادرست یا گمراه کننده است مگر اینکه توسط دولت اعمال شده باشد، مانند مالیات بر فروش.

Cineplex در جون گذشته اعلام کرده بود اعضای Scene Plus Rewards به ازای هر بلیت خریداری شده آنلاین یک دلار کمتر و اعضای CineClub هیچ هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

این شرکت در آن زمان گفته بود به دنبال سرمایه گذاری بیشتر و توسعه زیرساخت دیجیتال از جمله ارتقاء وب سایتش است.

به گفته این دفتر، Cineplex از زمان معرفی این برنامه، درآمد قابل توجهی از این طریق کسب کرده است. و در درخواستی که به دادگاه ارسال کرده درخواست شده است، Cineplex از تبلیغات فریبنده دست بردارد، جریمه شود و هزینه مشتریان متضرر شده را پرداخت کند.

Cineplex در پاسخ در بیانیه ای اعلام کرد، این اقدام فاقد ارزش است.

در این بیانیه آمده است: هزینه رزرو آنلاین ما گمراه کننده نبوده و کاملا مطابق با قانون است. این هزینه اضافی، اختیاری است و برای انتخاب صندلی از قبل است. همه این اطلاعات به صراحت در وب سایت ما بیان شده است.

Call Now Button