کدام خودروهای الکتریکی در BC واجد شرایط تخفیف هستند

برخی از بریتیش کلمبیایی‌ها که اخیراً یک وسیله نقلیه الکتریکی از تسلا خریداری کرده‌اند، از طریق نمایندگی خودروی خود مطلع شدند بودجه استان برای تخفیف خودروهای با انرژی پاک (CEV) تمام شده است.

یک مرد اسکرین شات پیامی را که از یک نمایندگی قبل از تحویل خودروی جدید خود در این ماه دریافت کرده بود به اشتراک گذاشت.

در این ایمیل افزوده شده: اگرچه ما پیش‌بینی می‌کنیم که آنها BC وجوه را تکمیل کند، اما جدول زمانی به ما ارائه نشده است. در نتیجه، شما دو گزینه دارید: تحویل را همانطور که هست انجام دهید و از تخفیف فعلی BC صرف‌نظر کنید، یا تحویل را تا زمانی که دولت به ما اعلام کند بودجه تخفیف مجدد در دسترس است، به تعویق بیاندازید.

این مرد گفت: من مشمول 4 هزار تخفیف شده بودم، اما اگر بودجه دولتی تکمیل نشود، باید از خرید آن خودداری کنم.

با این حال، وزارت انرژی، معادن و نوآوری کم کربن در ایمیلی اعلام کرد: برنامه تخفیف خودروهای سواری الکتریکی CleanBC Go تمام نشده است و ما قصد داریم به خودروهای بدون آلایندگی BC در کل سال همانطور که برنامه ریزی شده است تخفیف ارائه کنیم.

به گفته این استان، به نظر می رسد تسلا قبل از بررسی با وزارتخانه، به مشتریان و فروشندگان خود کمبود بودجه را اطلاع داده است.

این استان افزود که کارکنان وزارتخانه با تسلا تماس گرفته اند تا مشخص کنند که هنوز بودجه از طریق برنامه تخفیف خودروهای سواری الکتریکی CleanBC Go موجود است.

این استان افزود: ما در نظر داریم طبق برنامه ریزی، تخفیف هایی را به مشتریان خودروهای بدون آلایندگی BC در کل سال ارائه کنیم.

استان 84 میلیون دلار در بودجه استانی 2022 برای ادامه برنامه CleanBC Go Electric اختصاص داد، که برای تخفیف خرید وسیله نقلیه برقی و نصب ایستگاه های شارژ مقرون به صرفه تر استفاده می شود.

حجم بالای درخواست‌های تخفیف تسلا در مدت زمان کوتاهی به سرعت بودجه قبلی برنامه را کاهش داده است.

در BC، رانندگان می توانند از تخفیف های استانی و فدرال در هنگام خرید یک وسیله نقلیه الکتریکی استفاده کنند.

از طریق استان، می توانید تا 4000 دلار تخفیف دریافت کنید، اما بستگی به درآمد و نوع وسیله نقلیه انتخابی شما دارد.

قبل از خرید EV خود باید از قبل برای دریافت تخفیف درخواست کنید. در صورت تایید درخواست شما، یک سال فرصت دارید تا از تخفیف استفاده کنید. پس از یک سال، تأییدیه شما برای تخفیف منقضی می‌شود و باید دوباره درخواست دهید.

دارندگان خودروهای برقی تنها یک بار می توانند از طریق این برنامه تخفیف دریافت کنند.

لیستی از وسایل نقلیه واجد شرایط برای تخفیف را در اینجا بیابید. https://goelectricbc.gov.bc.ca/about-go-electric/passenger-vehicles-eligible-for-rebates/

شما همچنین می توانید تا 5000 دلار از طریق تخفیف فدرال iZEV هنگام خرید یک وسیله نقلیه جدید دریافت کنید.

خودروهایی که از طریق برنامه فدرال واجد شرایط هستند را اینجا بیابید. https://tc.canada.ca/en/road-transportation/innovative-technologies/zero-emission-vehicles/light-duty-zero-emission-vehicles/eligible-vehicles

سه مدل تسلا وجود دارد که واجد شرایط هر دو تخفیف هستند.

Call Now Button