سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در مترو ونکوور با وجود تورم و افزایش هزینه زندگی همچنان قوی است

با وجود فشارهای تورم و افزایش هزینه زندگی، طبق نظرسنجی یک شرکت املاک و مستغلات، بیش از نیمی از سرمایه گذاران املاک مترو ونکوور می گویند، قصد دارند ملک دیگری در منطقه بخرند.

نظرسنجی Royal LePage که توسط Leger انجام شد، نشان داد، 54 درصد از پاسخ دهندگان در ونکوور بزرگ می گویند قصد دارند یک سرمایه گذاری در ملک مسکونی اضافی را طی پنج سال آینده انجام دهند. از این تعداد، بیش از نیمی از آنها کاندو می خرند.

بر اساس این نظرسنجی، در مترو ونکوور، 67 درصد از پاسخ دهندگان دارای یک ملک سرمایه گذاری مسکونی هستند، در حالی که 29 درصد دارای دو یا بیشتر هستند.

اشتها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در منطقه بزرگ ونکوور قوی است. Adil Dinani سخنگوی Royal LePage West Real Estate Services گفت: برخلاف سهام یا سایر انواع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سهولت استفاده دوگانه را ارائه می دهد. شما می توانید در خانه خود زندگی کنید یا آن را به عنوان منبع درآمد اجاره دهید.

ارتباط مثبتی بین مالکیت خانه و ایجاد ثروت شخصی در ونکوور وجود دارد.

بر اساس این نظرسنجی، از میان سه مرکز شهری بزرگ در کانادا، نزدیکی یک ملک به یک موسسه آموزشی پس از تحصیلات متوسطه، با 53 درصد، بیشترین تأثیر را بر سرمایه گذاران ونکوور بزرگ داشته است.

Dinani گفت، در حالی که وام گرفتن و فشارهای بالای هزینه زندگی باعث شده است برخی از سرمایه گذاران ونکوور هزینه های خود را مهار کنند، بسیاری از آنها توانسته اند افزایش هزینه ها را تحمل کنند.

امروز در دوران پس از همه‌گیری، علی‌رغم هزینه‌های وام‌گیری بالاتر، من انتظار دارم با حفظ نرخ‌ها، افراد بیشتری وارد بخش سرمایه‌گذاران شوند. Dinani گفت: خریداران به دنبال فرصت‌هایی در بازار خواهند بود.

بر اساس این نظرسنجی، 28 درصد از سرمایه گذاران در ونکوور بزرگ می گویند افزایش نرخ بهره باعث شده است آنها به فکر فروش یک یا چند ملک سرمایه گذاری خود باشند. وقتی از 28 درصد سرمایه‌گذاران در منطقه درباره برنامه‌هایشان برای آینده سؤال شد، گفتند، احتمالاً یک یا چند ملک سرمایه‌گذاری خود را ظرف دو سال آینده به فروش خواهند رساند.

Leger می‌گوید، نظرسنجی آنلاین از 1003 کانادایی بزرگسال که دارای یک یا چند ملک سرمایه‌گذاری مسکونی هستند، بین 2 تا 17 مارس با استفاده از پنل آنلاین Leger تکمیل شد.

نظرسنجی Leger در حالی انجام می‌شود که نظرسنجی دیگری توسط Co-operators، یک ارائه‌دهنده خدمات مالی کانادایی، نشان داد، تنها 31 درصد از بریتیش کلمبیایی‌های 18 تا 44 ساله به توانایی خود در انتخاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری که باعث کسب درآمد می‌شود، اطمینان دارند. در آن نظرسنجی، 40 درصد گفتند نوسانات اخیر بازار سهام آنها را برای سرمایه‌گذاری مردد کرده است.

Statistics Canada گزارش داد، سرمایه‌گذاران تقریباً 10 درصد از صاحبان خانه در بریتیش کلمبیا را در سال 2020 تشکیل می‌دهند.

این ارقام نشان می‌دهد سهم بریتیش کلمبیا از سرمایه‌گذاران که دارای یک یا چندین ملک از جمله محل سکونت اصلی خود هستند، در آن سال 9.6 درصد بوده است که بسیار بیشتر از سایر استان‌ها است.

برای مثال، سرمایه‌گذاران ساکنان 2.5 درصد از صاحبان خانه های نیوبرانزویک، 1.8 درصد در نوا اسکوشیا، 0.8 درصد در انتاریو و 0.7 درصد در مانیتوبا بوده اند، در حالی که سایر استان ها بخشی از این مطالعه نبودند.

Call Now Button