افزایش حداقل دستمزد هفته آینده، بسیار کمتر از دستمزد زندگی در BC است

بریتیش کلمبیا حداقل دستمزد خود را هفته آینده افزایش می‌دهد، اما هنوز به دستمزد زندگی در بخش‌هایی از استان نزدیک نیست.

این استان در حال حاضر بالاترین حداقل دستمزد را در بین تمام استان ها در کانادا دارد، به استثنای مناطق.

حداقل دستمزد قرار است از 15.65 دلار به 16.75 دلار در ساعت در 1 جون جهش کند، اما از دستمزد زندگی در مترو ونکوور که 24.08 دلار در ساعت است، بسیار کمتر است.

افزایش 1 جون نشان دهنده افزایش 6.9 درصدی در حداقل دستمزد است و بریتیش کلمبیا می گوید، منعکس کننده نرخ تورم سالانه استان در سال 2022 است.

Harry Bains وزیر کار بریتیش کلمبیا، هنگام اعلام این افزایش، گفت: داشتن حداقل دستمزدی که مطابق با تورم باشد، گامی کلیدی برای جلوگیری از عقب افتادن کارگران کم‌درآمد است.

در حالی که بریتیش کلمبیا می گوید، این گامی برای جلوگیری از عقب افتادن کارگران با دستمزد پایین است، برخی استدلال می‌کنند به اندازه کافی برای کمک به این افراد بالا نرفته است.

سازمان Living Wage for Families BC می گوید، در استانی با تنوع جوامعی مانند BC هزینه زندگی متفاوت است. به عنوان مثال، در حالی که برخی از جوامع ممکن است هزینه های مسکن یا مراقبت از کودک کمتری داشته باشند، برخی دیگر ممکن است حمل و نقل عمومی کم هزینه یا دسترسی آسان تر به کالاها و خدمات داشته باشند.

این سازمان استدلال می کند، افزایش دستمزد باید به صورت محاسبه منطقه ای باشد.

مهم نیست که در کجا زندگی می کنند، خانواده ها باید بتوانند از پس هزینه های زندگی مناسب برآیند. مشاغلی وجود دارد که باید در هر جامعه ای وجود داشته باشند و مردم در هر جامعه به خانه، خدمات و کیفیت خوب زندگی نیاز دارند. یک محاسبه منطقه‌ای به جوامع اجازه می‌دهد سیاست‌های حمایتی را شناسایی کنند که به فقر در جامعه آنها رسیدگی می‌کند.

در طرف دیگر گفتگو، برخی استدلال می کنند افزایش حداقل دستمزد هفته آینده بسیار زیاد است.

Ian Tostenson مدیرعامل BCRFA هشدار می‌دهد، این افزایش نه تنها مورد توجه صنعت رستوران‌ها قرار می‌گیرد، بلکه مورد توجه مشتریان نیز قرار خواهد گرفت.

ما باید در افزایش قیمت خود بسیار مراقب باشیم زیرا چه کسی می خواهد برای یک همبرگر 30 دلار بپردازد؟

او همچنین از از دست دادن شغل می ترسد.

واقعیت این است که اکنون تصمیمات دشواری برای کارفرمایان وجود خواهد داشت که آیا حقوق و دستمزد خود را برای همه افزایش می‌دهند یا باید به صورت انتخابی انجام دهند.

فدراسیون تجارت مستقل کانادا در BC نیز نگرانی هایی را مطرح کرده است.

آیا فکر می کنید دولت بریتیش کلمبیا در مورد حداقل دستمزد به اندازه کافی کار می کند یا باید تلاش کند تا به دستمزد زندگی نزدیک تر شود؟

Call Now Button