یک جشنواره چند فرهنگی به Ambleside Park در وست ونکوور می آید

بودجه تان برای سفرهای بزرگ امسال خیلی کم است؟ خوشبختانه، نیازی به رفتن به نقاط مختلف جهان نیست، زیرا جشنواره فرهنگی جامعه وست ونکوور ماه آینده هر چهار گوشه جهان را به North Shore می آورد.

این رویداد که قبلاً جشنواره Bridge نام داشت، در آخر هفته 2 و 3 جون در Ambleside Park برگزار می شود. با برجسته کردن طیف گسترده ای از فرهنگ های موجود در جامعه محلی، از ژاپنی تا فارسی، ترینیدادی تا فرانسوی، میزبان موسیقی، اجراهای زنده، کارگاه ها و رویدادها خواهد بود.

اجرا کنندگان از سرتاسر جهان در هر دو صحنه رقص فرهنگی TD و صحنه اصلی نمایش خواهند داشت، در حالی که جوانان محلی با اجرای گروه، گروه کر و موسیقی، جمعیت را در استیج مدارس وست ونکوور سرگرم می‌کنند.

Liz Hill، مدیر آموزش مدارس وست ونکوور، گفت: در مجموع ما 23 اجرا مختلف از مدارس ابتدایی و متوسطه در صحنه داریم.

او گفت، یک غرفه همچنین نمایش هایی از هر مدرسه را نشان خواهد داد و میزبان بازی ها و هنرهای تجسمی از سراسر منطقه خواهد بود.

او گفت: ما دارای چنین جمعیت دانش آموزی متنوعی هستیم، و بنابراین این فرصتی برای ما است تا مجموعه ای از نمایش ها و اجراهای متنوع را به نمایش بگذاریم.

این یک فرصت فوق‌العاده برای دانش‌آموزان ما است تا در آن شرکت کنند، به‌عنوان یک بازدیدکننده یا به‌عنوان یک مجری، و درباره فرهنگ‌های متنوعی که در سرتاسر وست ونکوور یافت می‌شود بیشتر بیاموزند و همچنین گرد هم آیند و جشن بگیرند و به عنوان یک جامعه مشارکت کنند.

در حالی که گروه‌های رقص برزیلی، نوازندگان کی‌پاپ و گروه‌های kilt-wearing روی صحنه اجرا می‌کنند، سرگرمی در جاهای دیگر نیز برگزار می‌شود، با غرفه‌ها، رویدادها و تجربیات در سراسر پارک. کسانی که امیدوارند فرهنگ غنی چین را تجربه کنند می‌توانند در کارگاه‌های ساخت ماسک و غرفه عکس لباس چینی حضور پیدا کنند، در حالی که محله‌های هندی میزبان کارگاه‌های حنا و رویدادهای ساخت لامپ گلی است.

مجموعه‌ای از کامیون‌های غذا در محل حاضر می‌شوند تا ذائقه بازدیدکنندگان و اجراکنندگان جشنواره را در سفر به سراسر جهان، از انبه‌های مکزیکی تازه در Chilango Mango گرفته تا غذاهای الهام‌گرفته از فیلیپینی در Shameless Buns، عوض کنند.

Maggie Rabek که کامیون غذای او Baba’s House در آخر هفته غذاهای اصیل لهستانی سرو می کند می‌گوید: جشن فرهنگی وست ونکوور فرصتی عالی برای معرفی مردم با فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف، و همچنین غذاهای مختلف، و برای افراد از ملیت‌های مختلف است تا با هم معاشرت کنند تا ایده‌های متفاوتی را بیان کنند و به اشتراک بگذارند.

Rabek گفت، غذا افراد را بدون توجه به ملیت آنها دور هم جمع می کند. ما همه انسان هستیم.

این رویداد عالی برای همه ما برای شرکت و یادگیری و آشنایی با سنت‌ها، فرهنگ‌ها، غذاهای جدید و مهمتر از همه، آشنایی با مردم کشورهای مختلف است.

Call Now Button