هنگام صحبت کردن با کانادایی‌ها این چیزها را نگویید

کانادایی‌ها به مهربانی و ادب بیش از حد معروف هستند. ممکن است بسیاری از افراد کانادایی‌ها را به دلیل این اخلاق مسخره ‌کنند، اما خود آنها به مودب بودنشان افتخار می‌کنند.

اما خط قرمزهایی وجود دارد که به طور جدی ممکن است کانادایی‌ها را ناراحت کند. با ما همراه باشید تا با مواردی که نباید هنگام صحبت کردن با کانادایی‌ها بگویید آشنا شوید:

1- این پول‌ها شبیه اسکناس‌های بازی مونوپولی است

مردم کانادا فکر می‌کنند که غیر کانادایی‌ها به دلیل حسادت، پول آنها را مسخره می‌کنند. اما داشتن پول با رنگ‌های مختلف بسیار مفید است. شما مجبور نیستید وقت خود را برای بررسی مقدار پول تلف کنید تا بفهمید کدام اسکناس را باید ارائه دهید. ۵ دلاری رنگ آبی است و ۲۰ دلاری سبز رنگ.

2- کانادایی‌ها خیلی مهربان هستند

کانادایی‌ها می‌دانند که بسیاری از مردمانشان خوب و مهربان نیستند. همه کانادایی‌ها انسان‌های خوبی نیستند. درست نیست که همه مردم را از یک زاویه نگاه کنیم. خوب و مهربان بودن خصیصه بسیار خوبی است، اما این ذهنیت که همه را خوب بپنداریم باعث ناراحتی افرادی می‌شود که واقعا آدم‌های خوبی هستند.

3- چقدر دورتر از تورنتو زندگی می‌کنید؟

پایتخت کانادا اتاوا است، و تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا است. وقتی می‌گویید کانادا مردم سریعا به یاد خواننده مشهور دریک و محل تولد او یعنی تورنتو می‌افتند. اما کانادا شهرهای دیگری هم دارد. این کشور بسیار بزرگ است، بنابراین پرسیدن اینکه چقدر با تورنتو فاصله دارید، واقعاً منطقی نیست به خصوص اگر پاسخ ١٠ ساعت فاصله باشد. این موضوع مخصوصاً برای مونترالی‌ها بسیار اعصاب خرد کن است.

4- مزه‌ی پوتین افتضاح است

کبکی‌ها پوتین را اختراع کردند و به سرعت این غذا در تمام دنیا طبخ و سرو شد. انواع مختلفی از پوتین وجود دارد. پنیر، سیب زمینی سرخ شده و سس، ترکیبی بهشتی است و کانادایی‌ها تا لحظه مرگ از این غذای کلاسیک دفاع خواهند کرد.

5- در کانادا اینترنت خوبی دارید؟

کانادایی‌ها به همه فناوری‌هایی که تمام دنیا از آن استفاده می‌کنند دسترسی دارند. آنها در قطب زندگی نمی‌کنند، با انواع خودروها رانندگی می‌کنند و به تلفن و بله قطعا اینترنت دسترسی دارند. کانادا به اندازه سایر نقاط جهان دارای شهرهای بزرگ و فناوری‌های پیشرفته است.

6- هاکی بازی جالبی نیست

کانادایی‌ها به ورزش ملی غیررسمی خود بسیار افتخار می‌کنند. ورزش اصلی چوگان است. و اگر شما بگویید هاکی حوصله سر بر است، قطعاً کانادایی‌ها را ناراحت خواهید کرد. هر زمان که یک بازی در جریان است، می‌توانید مطمئن باشید که کل کانادا در حال تماشای آن است. شما می‌توانید هاکی را دوست نداشته باشید، اما در مورد آن با کانادایی‌ها صحبت نکنید.

7- آبجو کانادایی بدمزه است

آیا تا به حال آبجو کانادایی را امتحان کرده‌اید؟ کانادایی‌ها در درست کردن آبجو مهارت زیادی دارند و به آن افتخار می‌کنند. واقعاً منطقی نیست روی محصول یک کشور دیگر پرچسب بد و منفی بزنیم. بهتر است تفاوت‌ها را به رسمیت بشناسید.

8- آیا پسر عموی من را می‌شناسید؟ او در کانادا زندگی می‌کند

کانادا کشور بسیار پهناوری است. بنابراین هیچ کانادایی نمی‌داند که پسر عموی شما در وسط کدام ناکجا آباد است. منظور این نیست که کانادایی‌ها مهمان نواز نیستند، اتفاقا آنها علاقمند به ملاقات با مردم هستند. اما، نمی‌توان فرض کرد که همه در کانادا یکدیگر را می شناسند.

9- کانادا پنجاه و یکمین ایالت آمریکا است

شاید تعجب برانگیزتر باشد، اما خیلی از کانادایی ها این تجربه را دارند که بعد از اینکه گفته اند کانادایی هستند، از آنها پرسیده شده اهل کدام بخش از ایالات متحده هستند. این واقعاً کانادایی‌ها را عذاب می‌دهد و ما نمی‌فهمیم که وقتی کشور کانادا بزرگتر از آمریکا است، چگونه مردم می‌توانند این اشتباه را مرتکب شوند؟

Call Now Button