ساکنان Yaletown احساسات متفاوتی نسبت به فشار برای جمع اوری سایت پیش‌گیری از اوردوز دارند

Connor Dufresne از ونکوور صبح روز شنبه با احتیاط پیاده‌رو جلوی سایت پیش‌گیری از اوردوز Thomus Donaghy را جارو کرد.

این ساکن بی خانمان ۲۷ ساله، به سایت Yaletown بازگشته است، جایی که کارکنان بهداشت و درمان Vancouver Coastal منابع کاهش آسیب، از جمله مصرف نظارت شده مواد مخدر، آزمایش و دارو را برای او فراهم می‌کنند.

او گفت: من این منطقه را تمیز می‌کنم چون اینجا را دوست دارم. اما توسعه دهنده برج مشترک در آن نزدیکی، Wall Financial Group، در تلاش برای بستن این مکان است.

رئیس Wall Financia از دادگاه خواسته‌است تا بر تصمیم شورا برای اجاره 1101 Seymour Street به Coastal Health برای استفاده به عنوان سایت پیش‌گیری از اوردوز نظارت کند. آنها استدلال می‌کنند, شورا اساسا ماهیت چیزی که یک خیابان نسبتا آرام و عمدتا مسکونی بوده را تغییر داده است.

Wall در استشهاد خود که با این دادخواست ارسال شده بود گفت: افزایش مشکلات درSeymour Residences وجود داشته است، از جمله مردمی که در طول بلوک و در ورودی در حال پرسه زدن یا عبور بودند، مردمی که تلاش می‌کردند به حیاط و محوطه دسترسی پیدا کنند.

این دادخواست شامل صدها صفحه از مطالب ارسالی و عکس از اثرات ادعا شده سایت در همسایگی است. تصاویر مردم را نشان می‌دهد که در میان وسایل خود اردو زده‌اند، در فضای باز تزریق می‌کنند، در پیاده‌رو ادرار می‌کنند، به علاوه زباله در جلوی ساختمان انباشته شده است.

این شهرداری از آن زمان به نگرانی‌های ساکنان این ناحیه با تدابیر بیشتری برای رسیدگی به آوارها، تخلفات و نگرانی‌های امنیت عمومی پاسخ داده‌است.

Dufresne گفت: مردم اینجا خیلی درک می‌کنند و به محض اینکه وارد خانه می‌شوید به شما آب‌میوه و ساندویچ می‌دهند.

Dennis Pettigraw مرد 70 ساله ساکن این منطقه گفت: اینجا خطرناک است، من هفت بار مورد دزدی قرار گرفته ام. اما شکی نیست که این مکان جان انسان ها را نجات می دهد. هیچ کس دیگری آن را در همسایگی خود نخواهد خواست.

قرارداد اجاره VCH برای راه اندازی OPS در این فضا در بهار 2024 منقضی می شود.

Call Now Button