امسال 6 نفر در بریتیش کلمبیا غرق شدند، در اینجا نحوه ایمن ماندن آورده شده است

همانطور که هوا در B.C. گرم تر می شود و افراد بیشتری بیرون می آیند، Lifesaving Society به مردم یادآوری هایی می کند که در آب ایمن باشند.

Lenea Grace مدیر اجرایی شعبه B.C. و یوکان می‌گوید، امسال تاکنون شش مورد مرگ ناشی از غرق شدن در بریتیش کلمبیا وجود داشته است. یک زن و پنج مرد.

افرادی که بیشترین خطر غرق شدن را دارند کودکان زیر پنج سال و مردان بین 18 تا 49 سال هستند.

خوشبختانه هیچ کودک زیر پنج سالی در B.C غرق نشده است. اما سه نفر بزرگسال در اقیانوس و سه نفر دیگر در رودخانه ها یا نهرها غرق شده اند.

برای مقایسه، سال گذشته در این زمان هفت غرق شده بودند.

Grace گفت: امیدواریم در سال 2023 شاهد روند نزولی غرق شدگان باشیم. وی افزود در سال 2023 در کل استان 26 نفر غرق شده اند، که کمترین تعداد ثبت شده در سال های اخیر است.

برای ایمن نگه داشتن کودکان، Grace به خانواده ها توصیه می کند به آنها شنا بیاموزند. در کلاس های شنا آنها آموزش ایمنی آب را هم می بینند.

تازه واردان به کانادا نیز باید آموزش شنا را در نظر بگیرند زیرا فرهنگ و آموزش ایمنی آب ممکن است در کشور آنها متفاوت باشد.

Grace خاطرنشان کرد: حتی اگر دمای هوا گرم باشد، به این معنی نیست که اقیانوس گرم است. دمای آب هنوز کاملاً سرد است و هیپوترمی می تواند به سرعت اتفاق بیافتد.

او گفت: حتی قوی‌ترین شناگران هم می‌توانند شوک آب سرد را تجربه کنند و در عرض چند دقیقه پس از غوطه‌وری ناتوان شوند.

Grace گفت: من نمی توانم بیش از این بر لزوم پوشیدن جلیقه نجات هنگام قایق سواری تاکید کنم. و توصیه می کنیم در مناطق تحت نظارت شنا کنید.

او می گوید: واقعاً مهم است که مردم برای فعالیت های شنا و قایق سواری خود آماده شوند. هوشیاری در قایق بسیار مهم است، مردم باید به یاد داشته باشند که جلیقه نجاتشان کجاست و کارهای غیرضروری را که ممکن است منجر به مرگ شود، انجام ندهند.

Call Now Button