گردش مقرون به صرفه در ونکوور در این تابستان . بخش اول

به ونکوور، شهری که به خاطر مناظر خیره کننده و فعالیت های ماجراجویی هیجان انگیزش مشهور است، خوش آمدید.

زندگی و سرگرمی در اینجا می‌تواند با قیمتی گزاف همراه باشد، اما مردم محلی چند ترفند هوشمندانه دارند تا بهترین تفریحات را در West Coast داشته باشند.

چه به دنبال ماجراجویی باشید، چه بخواهید استراحت کنید یا صرفاً بخواهید از زیبایی های West Coast لذت ببرید، می توانید راه های مقرون به صرفه زیادی برای تجربه بهترین تابستان در ونکوور پیدا کنید.

با ما همراه باشید تا با برخی از آنها اشنا شوید:

بازار Granville برای غذاهای خوب و فضای عالی

هزینه بازدید رایگان
آدرس: Granville Island, Vancouver, BC
دسترسی: قابل دسترسی با ویلچر

چرا باید آن را امتحان کنید: Granville Island یکی از برترین جاذبه های شهر است. این جزیره گزینه های غذایی باورنکردنی را با قیمتی عالی و فضایی بی نظیر ارائه می دهد، به خصوص زمانی که هوا افتابی است.

چند غذای مقرون به صرفه را از بازار تهیه کنید و در حالی که قایق‌ها را تماشا می‌کنید، از آفتاب لذت ببرید.

نقاط داغ عبارتند از Oyama Sausage حدود 3 دلار در هر 100 گرم و دونات های دست ساز Lee’s Donuts شروع از 2.50 دلار با احتساب مالیات.

اگر قصد دارید فراتر از بازار را کاوش کنید، از Granville Island با تاکسی دریایی به مرکز شهر بروید یا فقط با 18 دلار یک بلیط یک روزه هاپ آن هاپ آف دریافت کنید.

بندر را روی یک پدل بورد کاوش کنید

قیمت: از 40 تا 169 دلار، بسته به فعالیت
آدرس: Granville Island, Vancouver, BC
دسترسی: برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چرا باید آن را امتحان کنید: ونکوور چیزهای زیادی برای ارائه در مورد تفریحات آبی دارد.

اگر به لطف مدیریت هوشمند پولتان می توانید به راحتی هزینه کنید، می‌توانید یک تور Light the Night هر نفر 105 دلار را روی پدل بوردهای نورانی داشته باشید و بندر را ببینید.

در غیر این صورت، گزینه‌های زیادی مانند پدل بورد در روز با قیمت 40 دلار برای اجاره دو ساعته، کایاک سواری در اقیانوس 40 دلار برای اجاره دو ساعته یا 55 دلار برای یک کایاک دو نفره، یا سوار شدن بر Sea-Doo (تورها از 169 دلار) وجود دارد.

همچنین می‌توانید برای دیدن حیات وحش باورنکردنی Howe Sound از جمله اورکا و فوک‌ها، یا کاوش در Indian Arm برای دیدن آبشارهای یخی خیره‌کننده، از یک تور قایق استفاده کنید.

پس از ماجراجویی، فروشگاه‌های صنایع دستی جزیره و بازارهای صنایع دستی را کاوش کنید یا از بازار تازه بگیرید.

بازدید از گالری Polygon برای نمایشگاه‌های هنری با اهدای کمک مالی

قیمت: ورود از طریق کمک مالی
آدرس: 101 Carrie Cates Crt., North Vancouver, BC
دسترسی: قابل دسترسی با ویلچر

چرا باید آن را امتحان کنید: گالری Polygon یک جواهر پنهان در نورث ونکوور است که نمایشگاه های عکاسی و رسانه ای را در ساختمانی چشمگیر در ساحل شهر ارائه می دهد.

تا 30 جولای، می‌توانید Abraham O. Oghobase’s Life of Mine را مشاهده کنید، نمایشگاهی درباره تاریخ استعماری آفریقا. و تا 24 سپتامبر، Jeremy Shaw’s Phase Shifting Index اولین نمایش خود در آمریکای شمالی را در آنجا انجام می دهد.

پذیرش با کمک مالی است (آنها 10 دلار را پیشنهاد می کنند)، بنابراین می توانید برنامه های آن را با قیمتی که برای شما مناسب است بررسی کنید.

از آنجایی که نمایشگاه‌ها همیشه تغییر می‌کنند، قبل از حرکت وب‌سایت گالری را بررسی کنید. از مرکز شهر می توانید خود را باSeabus با قیمت 3.10 دلار برای هر نفر به گالری برسانید.

Call Now Button