استان BC جمع آوری اطلاعات وضعیت واکسن از دانشکده های مراقبت های بهداشتی را متوقف می کند

مسئول بهداشت استان بریتیش کلمبیا دستور مربوط به بیماری همه گیر در مورد جمع آوری اطلاعات مربوط به وضعیت واکسن کارکنان مراقبت های بهداشتی را لغو کرد، اما این بدان معنا نیست که کارکنان واکسینه نشده اجازه بازگشت به کار را خواهند داشت.

دکتر Bonnie Henry دستوری را لغو کرد که طبق آن کالج‌های نظارتی حرفه‌ای سلامت می بایست داده‌های وضعیت واکسیناسیون اعضای خود را دریافت و آن را با موسسات تحصیلات تکمیلی به اشتراک بگذارند.

دفتر دکتر Henry در بیانیه ای گفت، موسسات تحصیلات تکمیلی سازوکارهایی را برای جمع‌آوری اطلاعات مستقیم از دانشجویان علوم بهداشتی خود (و برای دستیاران پزشکی، کارآموزان و دانشجویان در مورد UBC) ایجاد کرده‌ بودند، که حال ادامه آن غیرضروری است.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که لغو این دستور بر الزامات کارفرمایان سیستم مراقبت بهداشتی و موسسات تحصیلات تکمیلی برای جمع‌آوری، استفاده و افشای اطلاعات وضعیت واکسیناسیون کارکنان و دانش‌آموزان بر اساس دستورات PHO مربوط به بیمارستان، مراقبت اجتماعی و ارائه دهندگان خدمات مراقبت‌های بهداشتی مسکونی تأثیری نمی‌گذارد.

دفتر دکتر Henry می‌گوید، این دستور لغو شده است زیرا کالج‌های نظارتی موظف بودند نسخه سوم از داده‌های وضعیت واکسیناسیون را حداکثر تا 14 جولای ارائه کنند. این اطلاعات به استان امکان می داد تا “درکی جامع از وضعیت واکسیناسیون و روندهای آن” در هر حرفه مراقبت های بهداشتی به دست آورد.

این موضوع به استان این امکان را داده است که به نظم فعلی پایان دهد زیرا برای ایجاد یک سیستم جایگزین پیش می رود.

در این بیانیه آمده است، جمع‌آوری مداوم اطلاعات وضعیت واکسن توسط کالج‌های نظارتی دیگر برای پشتیبانی از بیماری همه‌گیر مورد نیاز نیست. هر کالج نحوه رسیدگی به اطلاعات واکسن جمع آوری شده را تعیین می کند.

BC در حال حاضر تنها استانی است که به کارکنان مراقبت های بهداشتی واکسینه نشده اجازه بازگشت به کار را نداده است. برخی از استان‌ها، مانند نوا اسکوشیا و انتاریو، تعیین سیاست‌های واکسیناسیون خود را به بیمارستان‌ها و کارفرمایان واگذار کرده‌اند.

Call Now Button