سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، در خانه هایشان در ریچموند و دلتا مورد سرقت قرار گرفتند

پلیس دلتا و Richmond RCMP پس از سرقت از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با ارزش بالا در خانه‌هایشان، هشدار مشترکی صادر کردند.

در طول سال گذشته، افسران در هر دو حوزه قضایی برای چندین سرقت فراخوانده شده اند و نگران هستند که روند جرم و جنایت در حال افزایش باشد.

Staff Sgt. Gene Hsieh سخنگوی Richmond RCMP Major Crime Unit در بیانیه ای گفت، به نظر می رسد شخصی این قربانیان را برای ارزهای دیجیتال هدف قرار داده و ما معتقدیم که این هشدار عمومی به نفع امنیت عمومی ضروری است.

هیچ یک از آژانس ها هیچ جزئیاتی در مورد سرقت ها یا انتشار مقدار ارز سرقت شده ارائه نمی دهند، به جز اینکه می گویند “مقدار زیادی” بوده است.

در رابطه با حادثه یک نفر دستگیر شده است.

پلیس هنوز تایید نکرده است که آیا این سرقت ها با هم مرتبط هستند یا خیر. در هر مورد، مظنونان با ظاهر شدن به عنوان مامور تحویل کالا به خانه قربانی دسترسی پیدا کردند. به گفته پلیس، مظنونان پس از ورود به خانه، اطلاعاتی را که به قربانیان امکان دسترسی به حساب‌های ارز دیجیتال آنها را می‌دهد، سرقت کرده اند.

Staff Sgt. Jill Long سخنگوی پلیس دلتا گفت، به نظر می‌رسد مظنونان می‌دانستند قربانیان سرمایه‌گذاری زیادی روی ارزهای دیجیتال انجام داده‌اند، می‌دانستند کجا زندگی می‌کنند و در خانه‌هایشان از آنها سرقت کرده اند.

بازرسان معتقدند ممکن است قربانیان دیگری نیز وجود داشته باشند که در گزارش جنایت مردد باشند.

پلیس این نکات را اعلام کرده است:

  • اگر مامور تحویل، یا شخصی که ادعا می کند مجوز دارد، به طور غیر منتظره در خانه شما حاضر شد، اجازه ندهید داخل شوند. از آنها بخواهید بسته را بیرون بگذارند یا با شرکت یا آژانس خود تماس بگیرند تا هویت خود را تأیید کنند.
  • اگر فرد از خروج امتناع کرد با 911 تماس بگیرید.
  • اشیاء قیمتی و اطلاعات مالی خود را در مکانی امن مانند صندوق امانات در یک موسسه مالی نگهداری کنید.
  • مسائل مالی را فقط با کسانی که به آنها اعتماد دارید در میان بگذارید و هرگز در مکان های عمومی که ممکن است صدای شما شنیده شود صحبت نکنید یا آنها را در شبکه های اجتماعی پست نکنید.
  • هنگام سرمایه گذاری محتاط باشید و فقط با افراد معتبر معامله کنید.
Call Now Button