کار از راه دور اکنون یک گزینه اجباری برای نسل جوان است

ماه های اول همه‌گیری COVID-19 با پیچیدگی‌های مربوط به دسترسی آنلاین و برنامه‌هایی مانند Zoom و Teams ، ممکن است برای برخی از بریتیش کلمبیایی‌های شاغل خاطره‌ای دور به نظر برسد.

هنگامی که شرکت Research و Glacier Media در اوایل این ماه از نیروی کار استان پرس و جو کردند، متوجه شدیم که فاصله سنی شدیدی بین افرادی که دفتر خانه را رها کرده‌اند و افرادی که بدون نیاز به رفت‌وآمد به انجام وظایف خود ادامه داده‌اند، وجود دارد.

بسیاری از کارمندان در بریتیش کلمبیا که در دوران همه گیری از خانه کار می کردند، عادت های خود را حفظ کرده اند.

حدود یک سوم 32 درصد می گویند، در حال حاضر پنج روز در هفته از خانه کار می کنند، در حالی که 19 درصد می گویند، سه یا چهار بار در هفته از خانه کار می کنند.

یک سوم دیگر 32 درصد می توانند یک یا دو بار در هفته از خانه کار کنند، در حالی که 17 درصد هر روز در محل کار هستند. Southern B.C در حصول اطمینان از اینکه کارمندان تمام وقت به دفتر باز می گردند، پیشتاز است.

در این منطقه، 31 درصد از کارمندانی که در دوران همه گیری از خانه کار می کردند، دیگر اجازه ندارند از خانه کار کنند.

این نسبت در northern B.C با (27 درصد) Fraser Valley با (25 درصد) و Vancouver Island با (24 درصد) کمتر است. در مترو ونکوور، تنها 11 درصد از کارمندانی که در دوران همه‌گیری از خانه کار می کردند، اکنون همیشه در دفتر هستند (پایین‌ترین در بین تمام مناطق) و 36 درصد پنج روز در هفته در خانه می‌مانند (بیشترین در بین تمام مناطق).

بیش از سه نفر از هر پنج کارمند خانگی بریتیش کلمبیا (63 درصد) می گویند، از ترتیبات فعلی خود برای کار از خانه راضی هستند. این باعث می‌شود 14 درصد بیشتر از آنچه که مایلند در خانه کار کنند و 23 درصد آرزوی دوری بیشتر از دفتر را دارند.

با نرخ پایین بیکاری و فرصت‌های فراوان، کارمندان خانگی همه‌گیری بریتیش کلمبیا در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

تقریباً یک نفر از هر پنج (19 درصد) می‌گویند، شغل خود را رها کرده‌اند، زیرا شرکتشان به آنها اجازه نمی‌دهد هر چند وقت یک‌بار که می‌خواهند از خانه کار کنند و 39 درصد گفته‌اند که از زمان شروع همه‌گیری به دلیل ترتیبات نامناسب کار از خانه، شغل خود را تغییر داده‌اند.

این نسبت در میان همتایان در سنین 35 تا 54 (نه درصد) و 55 سال و بالاتر (دو درصد) ناچیز است.

بیش از نیمی از کارمندان خانگی همه گیر در بریتیش کلمبیا در مورد دفاتر خانگی رویکرد محتاطانه ای اتخاذ می کنند. بیش از نیمی (55 درصد) می گویند، اگر شرکت فعلی آنها به آنها اجازه ندهد تا آنجا که می خواهند از خانه کار کنند، «به احتمال زیاد» یا «احتمال متوسط» به دنبال شغل دیگری هستند.

این باید یک آمار نگران کننده به ویژه برای بخش های منابع انسانی در سراسر استان باشد: بیش از هفت نفر از هر 10 کارمند جوانی که در طول همه گیری از خانه کار می کردند، اگر شرکتی به آنها وقت بیشتری را در خانه بدهد، مشکلی برای ترک کار ندارند.

بارها گفته شده است که COVID-19 یک تغییر دهنده بازی خواهد بود. نسلی وجود دارد که به وضوح ذائقه خود را برای دفتر کار در خانه ایجاد کرده است.

بسیاری از بریتیش کلمبیایی‌های 18 تا 34 ساله که مجبور بودند زندگی خانگی را به دلیل تعهدات کاری کنار بگذارند، از این تجربه کاملاً لذت بردند.

عملاً از هر پنج نفر دو نفر قبلاً شغل خود را تغییر داده اند و بیش از نیمی از آنها مشکلی برای ترک شغل فعلی خود نخواهند داشت، اگر فرصتی برای ایجاد تعادلی که بیماری همه گیر در زندگی آنها ایجاد کرده بود، ایجاد شود.

Call Now Button