برنامه ناهار سالمندان Burnaby با غذای عالی باز گشته است

سالمندان 55 ساله و بالاتر می توانند به این برنامه ناهار سرگرم کننده و دوستانه در North Burnaby بپیوندند.

برنامه ناهار محبوب سالمندان در Burnaby پس از یک وقفه در همه‌گیری بازگشته است و سازمان‌دهندگان برنامه می‌خواهند افراد بیشتری در این سرگرمی شرکت کنند.

برنامه میز ناهار جامعه، که توسط Confederation Seniors’ Association در Confederation Community Seniors’ Centre اجرا می شود، به مدت سه دهه وعده های غذایی سالم و کم هزینه را برای سالمندان 55 سال و بالاتر ارائه داده است.

Les Blanchard یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن، گفت، برنامه ناهار مهم است زیرا جایی است که سالمندان می توانند بیایند و با سالمندان دیگر ملاقات کنند.

او گفت: هدف این است که سالمندان را دور هم جمع کنیم.

آنها در طول همه‌گیری آرزو داشتند جایی برای ملاقات با افراد دیگر داشته باشند، حتی با وجود اینکه مجبور بودند از ماسک استفاده کنند.

برنامه ناهار طیف گسترده ای از وعده های غذایی از همبرگر گرفته تا ماهی و چیپس گرفته و مرغ کوردون بلو و غیره البته با دسر و قهوه خوشمزه با قیمت 10 دلار در هر وعده غذایی از سه شنبه تا جمعه سرو می کند.

بلانچارد با خنده گفت: «بعضی اوقات ارزشش را دارد که فقط برای دسر برویم.

اما انجمن سالمندان در سال‌های اخیر با چالش‌های متعددی از جمله بازنشستگی آشپز قبلی و تورم افسارگسیخته مواجه بود. سپس همه‌گیری COVID-19 برنامه را تعطیل کرد.

اما یک اهدای کمک مالی معجزه‌آمیز اخیر و کمک از سوی شهرداری Burnaby به معنای احیای مجدد این برنامه است.

Blake Elliot معروف به Mister Blake از بنیاد misterBlake مبلغ نامشخصی را برای حمایت از میز ناهار جامعه اهدا کرد.

شهرداری Burnaby نیز برای تامین نیاز به سرآشپز و ماشین ظرفشویی وارد عمل شد.

بخش خدمات پشتیبانی شهروندی شهرداری Burnaby، که به سالمندان کمک می کند تا مستقل زندگی کنند، چندین بار در ماه با حمایت رانندگان داوطلب، سالمندان را از سراسر شهر به برنامه ناهار می برد.

این وعده غذایی سالمندان را در فعالیت‌های مختلف دیگری که توسط انجمن میزبانی می‌شود، از یکنوع بازی شبیه لوتو گرفته تا شطرنج، رقص و موارد دیگر درگیر می‌کند. انجمن در مجموع حدود 60 برنامه را اجرا می‌کند.

Blanchard خاطرنشان کرد، بسیاری از سالمندان ممکن است در مورد این برنامه، که حدود شش هفته پیش دوباره شروع شد، ندانند.

برای ساعات ناهار، ساعات کافه و اطلاعات بیشتر در مورد برنامه میز ناهار جامعه و Confederation Seniors’ Association با شماره 1936-294-604 تماس بگیرید یا شخصاً از مرکز در 4585 Albert St دیدن کنید.

می توانید در وب سایت Burnaby’s Citizen Support Services درباره برنامه های شهرداری برای سالمندان اطلاعات بیشتری کسب کرده و برای برنامه ها به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

Call Now Button