حیواناتی که در فرودگاه‌های کانادا کار می کنند

شاید جالب باشد بدانید بسیاری از حیوانات بامزه در کنار انسان ها در فرودگاه‌های کانادا مشغول به کار هستند تا مرزها و فرودگاه‌های کشور را ایمن نگه دارند. آشنایی با این کارمندان کوچک با شغل های بسیار مهم، قلب شما را ذوب خواهد کرد.

گوس، سگ ردیاب

گوس در فرودگاه بین المللی مونترال-پیر الیوت ترودو نقش بسیار مهمی دارد. او همراه با دیگر همکاران پشمالوی خود به دنبال مواد منفجره و اقلام خطرناک مشابه می‌گردد. عملکرد او بسیار عالی است و به نیروهای پلیس کمک‌های شایانی می‌کند.

تاز، مسئول خوش آمدگویی به مهمانان

تاز به همراه همکاران پشمالویش در فرودگاه بین‌المللی کلگری، تعدادی از جانوران پشمالو در بخش خوش آمدگویی کار می‌کنند. این حیوانات در ترمینال‌ها حرکت کرده و به بازدیدکنندگان خوشامد می گویند تا قبل از پرواز احساس راحتی بیشتری کنند.

بیلی، مسئول کاهش استرس مسافران

7 سگ در فرودگاه بین‌المللی ونکوور، برای طرح کاهش استرس فرودگاهی (LASI) مشغول به کار هستند. مسافران با آنها ارتباط برقرار کرده تا اضطراب و استرس مرتبط با سفر را کنترل کنند.

پیلوت، شاغل در تیم مدیریت حیات وحش

پیلوت با تیم مدیریت حیات وحش فرودگاه بین المللی ونکوور برای ایمن نگه داشتن پرندگان و هواپیماها همکاری می‌کند. او جانوران موجود در منطقه را می ترساند تا باندهای پرواز خالی بمانند.

گای، شاغل در تیم مدیریت حیات وحش

این پرنده در فرودگاه بین المللی ونکوور، در کنار تیم مدیریت حیات وحش با هیکل بزرگ خود مشغول کار کردن تا پرندگان واقعی را از هواپیماها دور نگه دارد. این فرودگاه از تکنیک‌های دیگری مانند آتش و نور نیز برای دور نگه داشتن پرندگان استفاده می‌کند، اما دیدن یک شکارچی، پرندگن کوچک را برای مدت طولانی‌تری از این منطقه دور نگه می‌دارد.

بلا، سگ ردیاب

بلا چیزهایی که نباید به کانادا وارد شوند را ردیابی می کند. او به صورت اختصاصی روی غذا، گیاهان و محصولات حیوانی تمرکز دارد.

شپ، سگ شاغل در تیم درمانی

شپ در فرودگاه پیرسون تورنتو همراه با کنترل کننده خود الکس کار می‌کند. کار او این است که در ترمینال‌ها حرکت کند و در مناطق پر استرس مانند بخش سکیوریتی آرامش را برای مسافران فراهم آورد.

اکو، شاغل در تیم مدیریت حیات وحش

اکو نسخه کوچکتر پیلوت است. او در فرودگاه ونکوور هر روز تمرین می‌کند تا یاد بگیرد پرندگان حاضر در فرودگاه را بترساند.

باند، مربی سگ‌های پلیس

باند هم در بخش خدمات پلیس کار می‌کند، هم سگ‌های خدماتی دیگر را برای انجام کار آموزش می‌دهد. او در فرودگاه بین المللی ادمونتون کار می‌کند و در شناسایی تهدیدات انفجاری همکاری می کند.

لویس، سگ ردیاب

لویس متخصص کشف مواد مخدر و سلاح گرم است، مرزها و فرودگاه های کانادا را تا حد امکان ایمن نگه می‌دارد.

گبی، پرنده شاغل در بخش مدیریت حیات وحش

گبی شاهین مخصوص فرودگاه اتاوا تلاش می‌کند حضور پرندگان در نزدیکی باند فرودگاه را کنترل کند.

روستی، گربه ردیاب

روستی گربه ردیاب شاید برای استشمام کردن همه «چیزهای مربوط به ماهی» عملکرد خاصی نداشته باشد، اما در آن ژاکت کوچک بسیار بامزه به نظر می‌رسد.

Call Now Button