جریمه ی نقض قوانین محیط زیست در بریتیش کلمبیا

وزارت Environment and Climate Change Strategy می گوید، مقررات جدید به مقامات اجازه می دهد تا متخلفان محیط زیست را تا 200000 دلار جریمه کنند.

تعداد فزاینده‌ای از ذخایر زیست‌محیطی در بریتیش کلمبیا پراکنده شده‌اند و که یک پناهگاه عالی برای حیات وحش و تفریحات در فضای باز، و یک بانک داده‌های ژنتیکی برای دانشمندان، برای اکتشافات آینده ارائه می‌دهند.

اما از اوایل دهه 1970، زمانی که ذخایر زیست‌محیطی برای اولین بار در BC ایجاد شد، این استان فاقد قانون جریمه افراد و شرکت‌ها برای آسیب رساندن به محیط زیست بوده است. اما هفته گذشته، با تصویب مقررات جدید این نقص برطرف شد.

George Heyman وزیر Environment and Climate Change Strategy هفته گذشته در بیانیه ای گفت، این مقررات به روز شده به حفاظت از تنوع زیستی بسیار مهم بریتیش کلمبیا و حفاظت از گیاهان و جانوران کمیاب و در معرض خطر در زیستگاه طبیعی آنها کمک می کند.

تغییرات نظارتی به BC Parks این امکان را می دهد متخلفان محیط زیست را صدها تا هزاران دلار در 21 دسته تخلف جریمه کند.

به عنوان مثال، هر کسی که یک پهپاد، قایق موتوری یا وسیله نقلیه آفرود را در یک منطقه حفاظت شده زیست محیطی استفاده کند، می تواند با جریمه 575 دلاری روبرو شود. استخراج معادن یا استخراج سنگ، و قطع درختان یا روشن کردن آتش در یک ذخیره گاه زیست محیطی نیز جریمه مشابهی را به دنبال خواهد داشت.

سایر تخلفات عبارتند از: دود کردن کانابیس، تنباکو یا سیگار الکترونیکی (575 دلار)، ساخت اسکله، عرشه، چادر، جاده یا مسیر (575 دلار)، مزاحمت برای یک حیوان، شکار، به دام انداختن یا ماهیگیری (345 دلار)، ریختن فاضلاب به جریان آب یا نفوذ آن به یک ذخیره اکولوژیکی (575 دلار).

BC Parks همچنین می تواند 575 دلار جریمه برای استفاده غیرقانونی از منابع طبیعی در یک ذخیره گاه زیست محیطی، مانند برداشت تجاری قارچ، یا انحراف آب تعیین کند.

سخنگوی وزارت Environment of Climate Change Strategy تأیید کرد: هر فردی که طبق مقررات جدید مرتکب تخلف شود، می تواند تا 200,000 دلار جریمه شود، در حالی که نقض مداوم منجر به جرایم جداگانه روزانه می شود.

Call Now Button