5 نقطه پنهان برای دوستداران پدل بورد در بریتیش کلمبیا

در BC ما خوش شانس هستیم که توسط برخی از خیره کننده ترین زیبایی های طبیعی جهان احاطه شده ایم. با بیش از 25000 کیلومتر خط ساحلی اقیانوس و بیش از 20000 دریاچه، فرصت های اکتشاف در استان بی پایان است.

در ادامه با پنج جواهر پنهان در اطراف BC’s Lower Mainland آشنا شوید، که هر کدام تجربه‌ای منحصر به فرد از سفرهای یک روزه آرام گرفته تا سفرهای جاده‌ای هیجان‌انگیز یک هفته‌ای را ارائه می‌کنند.

Powell Forest Canoe Route, Sunshine Coast

احتمال زیادی وجود دارد که در مورد Bowron Lakes Canoe Circuit در interior بریتیش کلمبیا شنیده باشید، اما آیا می‌دانستید یک ماجراجویی آب شیرین به همان اندازه تماشایی در نورث ونکوور وجود دارد؟ Sunshine Coast تنها 40 دقیقه با قایق از Horseshoe Bay در وست ونکوور فاصله دارد، اما دنیای دیگری با جنگل‌های بارانی خیره‌کننده، جوامع ساحلی عجیب و غریب، و بسیاری از دریاچه‌های شلوغ است.

Powell Forest Canoe Route از نزدیک Powell River شروع می‌شود و هشت دریاچه از این قبیل را در بر می‌گیرد. طول آن 57 کیلومتر است که بسیاری از آنها در جنگل های قدیمی هستند. پدل بورد سواران معمولاً پنج روز طول می‌کشند تا این حلقه را کامل کنند، اما کسانی که زمان کوتاهی دارند می‌توانند برخی را کنار بگذارند یا به راحتی به Powell Lake بروند.

Howe Sound, Squamish

برای کسانی که آماده‌اند یک روز تابستانی معمولی را به یک جشن بصری حماسی تبدیل کنند، Howe Sound مقصد شما برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در آب‌ های شور است. و ساده ترین راه برای دسترسی به آن از زمین بازی طبیعی Squamish است، یک رانندگی سریع و خوش منظره از ونکوور.

شهرت آن به دلیل ساحل بکر، زندگی دریایی و مناظر صخره های گرانیتی مرتفع است. Howe Sound مکانی عالی برای مبتدیان است که می توانند پدل بوردینگ را برای اولین بار آن را امتحان کنند و برای متخصصان برای آموزش و کاوش مناسب است. یکی از این متخصصان، Norm Hann است که شرکت او بیش از یک دهه است که در اینجا و در امتداد خط ساحلی BC دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. با رزرو تور، مهارت‌های پدل بورد خود را در حالی که سمورهای دریایی و عقاب‌های طاس را در طول مسیر مشاهده می‌کنید، بهبود ‌بخشید.

Nahatlatch River, Hope

آیا می‌دانستید رودخانه Nahatlatch در نزدیکی جامعه Hope، محل یکی از تنها استراحتگاه‌های رفتینگ در آب‌های سفید کانادا است. Reo Rafting Resort که با 2.5 ساعت رانندگی از ونکوور فاصله دارد، و مجموعه‌ای از فعالیت‌های با راهنما، از پیاده‌روی در دره و یوگا در فضای باز تا سفرهای دریایی تماشایی و روزهای ماجراجویانه رفتینگ در آب‌های سفید را ارائه می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید در چادر زیبای خود در لبه آب استراحت کنید، در ساحل خصوصی استراحت کنید، از hammock garden دیدن کنید یا از یک جکوزی بخار‌آب لذت ببرید. همه اینها در حالی که در محاصره مناظر شگفت‌انگیز هستید.

Nanoose Bay, Nanaimo

ماهیگیری با کایاک یکی از سریع‌ترین ورزش‌های پارویی در آمریکای شمالی است و بریتیش کلمبیا برخی از بهترین فرصت‌ها را در این قاره برای شکار گونه‌های آب شیرین و شور را ارائه می‌دهد. یک مکان عالی برای ماهیگیری در سواحل Nanaimo است که با کشتی 1.5 ساعته از نورث ونکوور فاصله دارد.

بسته به فصل، پنج نوع ماهی قزل آلا وجود دارد که باید در اینجا دنبال کنید. Nanoose Bay که درست در شمال Nanaimo قرار دارد، همچنین محل Nanoose Bay Recreational Shellfish Reserve است که می‌توانید صدف‌های تازه اقیانوس آرام را درست از روی صخره‌ها جدا کنید. Coastal Expression تور، آموزش و اجاره را برای کسانی که مایل به پدل بورد در آب های زیبای نزدیک Nanaimo هستند ارائه می دهد.

Southern Gulf Islands

Southern Gulf Islands در Salish Sea در نزدیکی گوشه جنوب شرقی جزیره ونکوور قرار دارند و می توان از طریق کشتی از ترمینال Tsawwassen، درست در جنوب ونکوور به آن دسترسی داشت. جزایر Galiano، Mayne، Pender، و Saltspring همگی از طریق یک کشتی دسترسی دارند و شرکت‌های مختلفی در اکثر جزایر وجود دارند که اجاره، تور و آموزش ارائه می‌دهند.

یکی از بهترین راه‌ها برای گشت و گذار در مناطق ساحلی اینجا از طریق کایاک دریایی است زیرا در خلیج‌های کوچک، سریع و آسان مانور می‌دهند. Pender Island Kayak Adventures یک شرکت خانوادگی است که از سال 2004 میهمانان را به گشت و گذار در آب های اطراف می برد. هنگامی که روزتان را با آنها در آب تمام کردید، با خوشحالی شما را به گشت و گذار در زمین گلف محلی خود می برند.

Call Now Button