رویدادهای غذایی در ونکوور در این هفته: 14 تا 20 آگوست بخش اول

Ambleside Music Festival

ممکن است قصد داشته باشید در درجه اول برای آهنگ‌ها به جشنواره موسیقی Ambleside بروید، اما وقتی گزینه‌های غذایی و نوشیدنی عالی را که سفارش داده می‌شوند، ببینید، برای خوردن غذا نیز مشتاق خواهید شد. از Dos Amigos Tex Mex گرفته تا Mom’s Grilled Cheese، غذای زیادی در اینجا وجود دارد که شما را برای رقصیدن در تمام طول شب تشویق می کند.

زمان: 19 تا 20 آگوست 2023
مکان: Ambleside Park, West Vancouver
بلیط: قیمت های مختلف

Field Day Fest

امسال، Field House Brewing هفتمین سال برگزاری Field Day Fest را جشن می گیرد. جشنواره تابستانی که در 19 آگوست برگزار می‌شود، دارای یک کنسرت در هوای آزاد، یک بازار محلی در طول روز، ، باربیکیو و بازی‌ها است. این رویداد دارای دو بخش متفاوت است: یک بخش در طول روز برای تمام سنین و یک بخش بعد از غروب آفتاب برای افراد بالای 19 سال.

زمان: شنبه 19 آگوست ساعت 11:30 صبح و 17 بعد از ظهر
محل: Field House Brewing, 2281 W Railway Street, Abbotsford
بلیط: 45 دلار برای هر نفر

Railtown Tailgate Series

مجموعه افسانه‌ای Railtown Tailgate پس از سه سال غیبت، تابستان امسال به شهر بازگشته و کباب‌های باورنکردنی، نوشیدنی‌های سرد و جمعی عالی را برای یک تجربه تابستانی می‌آورد. سرآشپزان Dan Olson و Tyler Day از Railtown Cafe و Railtown Catering باردیگر کباب 12 فوتی سفارشی خود را برای مجموعه تابستانی امسال که در 20 آگوست برگزار می شود، آماده می کنند.

زمان: 20 آگوست در ساعات 15 و 17
مکان: Railtown Cafe (397 Railway Street) and The Boxcar (917 Main Street), Vancouver
بلیط: از 27.96 دلار

The Vegan Market

اولین و تنها بازار شبانه 100% گیاهی کانادا برای فصل شلوغ تابستان آماده می شود و خریداران می توانند به این سرگرمی بپیوندند.

زمان: 17 و 31 آگوست 2023
ساعت: 6 الی 10 شب
مکان: Waldorf Hotel, 1489 East Hastings Street, and Locarno Beach (August 31), Vancouver
بلیط: حداقل کمک مالی 4 دلاری یا اهدای کنسرو، لباس یا غذای حیوانات خانگی. کودکان رایگان.

Crave the Heights 2023

اگر می خواستید از صحنه‌های رستوران شگفت‌انگیز Burnaby Heights دیدن کنید، این ماه زمان انجام آن است.Crave the Heights که از جمعه 18 آگوست شروع و تا یکشنبه 27 آگوست ادامه دارد، مهمانان را تشویق می‌کند تا صحنه‌های غذاخوری متنوع این محله را تجربه کنند. در این مجموعه 10 روزه، فهرستی از رستوران های Burnaby Heights در حال آماده سازی منوها، نوشیدنی ها و دسرهای ویژه برای به نمایش گذاشتن هستند.

زمان: 18 تا 27 آگوست 2023
مکان: رستوران‌های شرکت‌کننده در Burnaby Heights

Call Now Button