پزشکان، محققان و معلمان BC، نسبت به یک اپیدمی سه گانه دیگر هشدار می دهند

در حالی که استان BC برای راه‌اندازی کمپین پاییزی واکسیناسیون کووید-19 آماده می‌شود، پزشکان، محققان و معلمان نگران هستند، اقدامات کافی برای جلوگیری از یک اپیدمی سه‌گانه دیگر انجام نشود.

دکتر Sanjiv Gandhi، معاون رهبر B.C. Green party’s deputyگفت، استان به طرز وحشتناکی آماده ی ورود به فصل بیماری های تنفسی پاییز و زمستان است.

Gandhi گفت: من فکر می‌کنم امسال نسبت به هر زمان دیگری در چند سال گذشته کمتر آماده‌ هستیم.

او گفت، سال گذشته، همچنان استفاده از ماسک در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی استان اجباری بود اما امسال هیچ یک از این موارد در حال حاضر وجود ندارد. وی همچنین خاطرنشان کرد، این استان همچنین در ارتقای سیستم‌های تهویه در مدارس، بیمارستان‌ها و محیط‌های سرپوشیده عمومی کند بوده است.

Gandhi جراح قلب کودکان و رئیس سابق جراحی قلب در بیمارستان کودکان بریتیش کلمبیا، می‌گوید: من بسیار نگران این هستم که این برای بچه‌های ما چه معنایی دارد.

از استان ما بریتیش کلمبیا محافظت کنید، ائتلافی متشکل از پزشکان، پرستاران، محققان بهداشت و حامیان ایمنی مدارس، هشدار می‌دهند که استان به سمت تکرار تهدید سه گانه COVID-19، ویروس سنسیشیال تنفسی (RSV) و آنفلوآنزا که بیمارستان‌ها را پر کرده بود، پیش می‌رود.

این گروه این هفته در نامه ای سرگشاده به David Eby نخست وزیر، Adrian Dix وزیر بهداشت و Rachna Singh وزیر آموزش گفت: به طور خلاصه، ما در مسیر تکرار سال گذشته هستیم.

دکتر Lyne Filiatrault، یک پزشک بازنشسته اورژانس که به مدت 22 سال در بیمارستان عمومی ونکوور کار کرده و یکی از امضاکنندگان نامه سرگشاده گفت: این ویروس نیاز دارد که شما دو قدم جلوتر باشید. مقامات بهداشت عمومی بریتیش کلمبیا باید دوباره واکنش نشان دهند.

یک مطالعه دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد، در حالی که B.C. یکی از پایین‌ترین نرخ‌های مرگ و میر ناشی از کووید-19 در آمریکای شمالی را داشته، این استان دارای بالاترین مرگ و میر در میان استان‌های کانادا بوده است.

دکتر Bonnie Henry در بیانیه ای گفت، B.C. یک کمپین واکسیناسیون پاییزی را برای عرضه واکسن به روز شده کووید-19، نسخه جدیدی از واکسن mRNA COVID-19 توسط Pfizer-BioNTech و Moderna راه اندازی خواهد کرد که در حال حاضر منتظر تایید Health Canada است.

وی گفت، از آنجایی که واکسن‌های جدید کووید-19 بهترین محافظت را در برابر سویه فعلی SARS CoV-2 و انواع آن ارائه می‌کنند، کسانی که به طور کامل واکسینه شده‌اند باید منتظر دوز به‌روز شده بمانند.

Henry گفت، استان جزئیات بیشتری در مورد کمپین واکسیناسیون پاییزی در هفته های آینده ارائه خواهد کرد.

وی گفت: بهترین دفاع در برابر کووید-19 رویکرد چند لایه شامل واکسیناسیون، ماندن در خانه در مواقع بیماری، پوشیدن ماسک در فضاهای شلوغ داخلی و شستن دست ها است.

Call Now Button