BC Hydro پیشنهاد خود برای افزایش هزینه های شارژ خودروهای الکتریکی را مطرح کرد

Rick Butzelaar از ساکنان Nanaimo کمتر از دو ماه پیش یک وسیله نقلیه الکتریکی خرید و تا کنون صرفه جویی قابل توجهی داشته است، اما او شارژر خانگی ندارد و پیشنهاد اخیر BC Hydro برای افزایش نرخ شارژ عمومی او را نگران کرده است.

شرکت استانی Crown می‌خواهد از 1 سپتامبر نرخ‌های ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی عمومی را تا 15 درصد افزایش دهد.

برخی از مصرف کنندگان می گویند، این افزایش نرخ پیشنهادی انگیزه سایر رانندگان برای تغییر به سمت یک وسیله نقلیه الکتریکی را کاهش می دهد.

وقتی Butzelaar و پارتنرش دو خودروی بنزین سوز را فروخته و یک فولکس واگن برقی خریدند، تخمین می‌زدند در ماه اول حدود 350 دلار صرفه‌جویی کرده اند.

او گفت، در حین تحقیق در مورد وسایل نقلیه الکتریکی متوجه شد همه شارژرها یکسان نیستند، برخی از آنها بسیار سریعتر از بقیه شارژ می شوند، برخی هزینه ها را در دقیقه شارژ می کنند و برخی بر اساس میزان مصرف انرژی.

BC Hydro می گوید، نرخ های جدید بسته به نوع شارژر استفاده شده متفاوت خواهد بود. افزایش در شارژهای مبتنی بر زمان بین سه تا 60 سنت در دقیقه و شارژهای مبتنی بر برق از 33 تا 44 سنت در هر کیلووات ساعت خواهد بود. هزینه شارژ Extended-stay ، 40 سنت در دقیقه خواهد بود.

BC Utilities Commission هیئتی را برای بررسی درخواست تعیین کرده است و در حال حاضر نظرات عمومی را می پذیرد.

وقتی Butzelaar متوجه شد BC Hydro به دنبال افزایش نرخ است، به کمیسیون ایمیل زد و از رگولاتور خواست که درخواست “غیرمنطقی” شرکت را رد کند.

Butzelaar گفت: چیزی که من را بیشتر در مورد افزایش نرخ نگران کرده این است که به محض خرید EV، تخفیف شارژر خانگی به پایان رسید. و ما شارژر خانگی نداریم.

BC Hydro می‌گوید این افزایش نرخ پیشنهادی عادلانه و معقول است و سایر مشتریان را از هزینه‌های تامین برق از طریق ایستگاه‌های شارژ عمومی محافظت می‌کند.

Blair Qualey رئیس و مدیر عامل New Car Dealers Association گفت، او گاهی اوقات از ایستگاه های شارژ عمومی BC Hydro برای وسیله نقلیه الکتریکی خود استفاده می کند و درک می کند که BC Hydro باید هزینه های خود را تامین کند.

اما این بدان معنا نیست که ما لزوماً دوست داریم هزینه‌های بیشتری را برای مصرف‌کنندگان در بریتیش کلمبیا تحمیل کنیم. مصرف کنندگانی که به فکر وسایل نقلیه برقی هستند، تا حد امکان به انگیزه های بیشتری نیاز دارند تا این کار را انجام دهند.

او گفت، بسیاری از مردم در مورد هزینه‌های مالکیت خودروی برقی کنجکاو هستند، و با سردرگمی در مورد اینکه شارژ باتری چقدر طول می‌کشد و چقدر می‌تواند راه بپیماید، مواجه هستند.

Qualey گفت، افزایش نرخ مورد نظر BC Hydro ممکن است قابل درک باشد، اما زمان بندی آن درست نیست.

او گفت: من فکر می‌کنم این فقط یک مانع دیگر به فرآیند مصرف‌کنندگانی می‌افزاید که می‌خواهند تصمیم بگیرند، کدام وسیله نقلیه الکتریکی را انتخاب کنند.

Qualey گفت، انجمن در مورد موضع رسمی در مورد افزایش نرخ پیشنهادی تصمیم نگرفته است، اما BC Hydro باید شفاف بوده و با مردم در ارتباط باشد تا به درستی به سوالات آنها پاسخ دهد.

Call Now Button