رویداد های غذایی ونکوور در این هفته: 21 تا 27 آگوست

ABBA Dancing Queens Drag Lunch

ABBA Dancing Queens Drag Lunch، یک تجربه غذایی با الهام از Mamma Mia!، در روز شنبه، 26 آگوست به ونکوور می آید. مهمانان از نمایش درگ شو، رقص، اجراهای زنده و غذاهای خوشمزه لذت خواهند برد. مهمانان همچنین تشویق می‌شوند لباس‌های فانتزی بپوشند.

زمان: 26 آگوست 2023
ساعت: 13 الی 15 یا 17 الی 19
مکان: The Three Brits Public House – 1780 Davie Street, Vancouver
بلیط: 65 دلار برای هر نفر، خرید آنلاین https://explorehidden.com/event/details/abba-dancing-queens-brunchlunch-vancouver-1556779

Heart of Vancouver Public Market

افتتاحیه Heart of Vancouver Public Market در ماه مارس در West 17th Avenue در Cambie Street برگزار شد، اما هر ماه یک روز باز خواهد گشت. بازدیدکنندگان می توانند سبزیجات محلی و کالاهای دست ساز را خریداری کنند و از سرگرمی های زنده لذت ببرند. Heart of Vancouver Public Market چند ده فروشنده دارد که مربا و ژله، کیمچی، گل و نهال تازه، تخم مرغ تازه مزرعه، جواهرات بومی و غیره ارائه می دهند.

زمان: 26 آگوست، 9 سپتامبر، 21 اکتبر، 18 نوامبر و 9 دسامبر 2023
ساعت: 10 صبح تا 3 بعد از ظهر
مکان: West 17th Avenue at Cambie Street, Vancouver
رایگان

Fanny Bay Oyster Bar and Copperpenny Distilling Co. Pop-Up Series

Fanny Bay Oyster Bar و Copperpenny Distilling Co. در حال پیوستن به هم برای به نمایش گذاشتن همکاری جدید Oyster Shell collaboration ‘No. 006 Gin’در طول دومین پاپ آپ های سالانه Oysters و Cocktails در North Vancouver distillery هستند.

زمان: 20 آگوست و 17 سپتامبر
مکان: 103-288 Esplanade East, North Vancouver
بلیط: رزرو با ایمیل info@copperpennydistilling.com در دسترس است.

Crave the Heights 2023

اگر تا به حال می خواستید از صحنه‌های رستوران شگفت‌انگیز Burnaby Heights دیدن کنید، این ماه زمان انجام آن است. Crave the Heights از جمعه 18 آگوست شروع می‌شود و تا یکشنبه 27 آگوست ادامه دارد، مهمانان را تشویق می‌کند تا صحنه‌های غذاخوری متنوع این محله را تجربه کنند. در این مجموعه 10 روزه، فهرستی از رستوران های Burnaby Heights در حال آماده سازی منوها، ویژگی های نوشیدنی، و دسرهای ویژه برای به نمایش گذاشتن هستند.

زمان: 18 تا 27 آگوست 2023
مکان: رستوران‌های شرکت‌کننده در Burnaby Heights

Friday Nights at 1931 Gallery Bistro

1931 Gallery Bistro در طبقه دوم گالری هنری ونکوور واقع شده است و با فضای پاسیو جذاب خود غذاخوری در فضای داخلی و خارجی ارائه می دهد. در این ماه بازدیدکنندگان می توانند هر جمعه شب از ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر از پاسیو لذت ببرند.

سرویس پاسیو شب جمعه شامل نوشیدنی‌هایی از منوی نوشیدنی محدود، همراه با مجموعه‌ای از تنقلات است.

زمان: هر جمعه شب در ماه آگوست، از 4 آگوست، از ساعت 17 تا 20
مکان: 1931 Gallery Bistro, Vancouver Art Gallery — 750 Hornby Street, Vancouver

Neighbourhood Patio at Bentall Centre

مجموعه‌ای از مهمانی‌های تابستانی محبوب در پاسیو برای سومین سال متوالی به مرکز شهر ونکوور، با چند سورپرایز سرگرم‌کننده برای مهمانان جدید و قدیم بازمی‌گردد. پاپ‌آپ پاسیو محله Bentall Centre تا 25 آگوست هر پنجشنبه و جمعه با موسیقی زنده، شب‌های هنری و رقص، بازارهای پاپ‌آپ و موارد دیگر برگزار می‌شود.

زمان: هر پنجشنبه و جمعه تا 25 آگوست 2023
ساعت: 3 الی 9 بعد از ظهر
مکان: The Breezeway at Bentall Centre — 595 Burrard Street, Vancouver
بلیط: رزرو آنلاین میز https://www.bentallcentre.events/

Call Now Button