بهترین کارت‌ های اعتباری کانادا

اگر به تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌اید، یکی از مهم ترین کارها ایجاد کارت اعتباری است، زیرا کارت‌های اعتباری کانادا می‌توانند باعث کاهش هزینه‌های زندگی تا صدها و گاهی هزاران دلار در سال شوند.

انتخاب بهترین کارت‌ اعتباری کانادا برای کسانی که تازه وارد کشور شده اند، کار دشواری است با ما همراه باشید تا برخی از بهترین کارت ها را به شما معرفی کنیم.

وبسایت creditcardGenius لیست برترین کارت‌های اعتباری کانادا در سال 2023 را منتشر کرده و شما می‌توانید بر اساس آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای این لیست 200 مورد از کارت‌های اعتباری کانادا بررسی و بیش از 126 ویژگی مختلف آنها تجزیه و تحلیل شده است. هر کدام از این کارت ها بر اساس امتیاز خود در هر یک از دسته بندی های موجود، لیست شده اند. این دسته‌ها شامل مواردی مانند بازپرداخت نقدی، کمک هزینه سفر، ارز خارجی، دانشجویان، مواد غذایی، اعتبار کم بهره، خرید از Air Miles، بنزین و حمل و نقل، رستوران‌ها و غیره است.

بازپرداخت نقدی

بر اساس گزارش وبسایت creditcardGenius، بهترین کردیت کارت برای بازپرداخت نقدی کارت‌های SimplyCash از American Express است. این حساب 4 درصد از خرید مواد غذایی و بنزین را به شما بر می‌گرداند و به ازای سالانه 119.88 دلار بقیه خریدهایتان را هم تا 2 درصد پوشش خواهد داد. هیچ کدام از دیگر کارت‌های اعتباری این لیست به شما بازپرداخت دو درصدی نمی‌دهند. این کارت علاوه بر تمام این خدمات در 10 ماه اول افتتاح حساب به ازای هر 750 دلار برداشت، به شما 40 دلار دیگر هم خواهد داد. وجه نقد فقط یک بار در سال به صورت اعتبار به حساب شما اضافه خواهد شد و سقف اعتبار آن هم از Visa یا Mastercard کمتر است.

کمک هزینه سفر

به گفتهcreditcardGenius کارت American Express Cobalt Card بهترین گزینه برای دریافت کمک هزینه سفر در کانادا است. این کارت به طور کلی رتبه بهترین کارت اعتباری کانادا را به خود اختصاص داده و موارد زیادی از جمله پاداش‌های مختلف، پاداش خوش‌آمدگویی، بیمه و امتیازات دیگر را به همراه دارد. همچنین شما می‌توانید در صورت انتقال امتیازات خود به بخش Aeroplan، 4.5 درصد از کل هزینه‌های خود را در این بخش دریافت کنید. همین مورد باعث شده این کارت به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های دوستداران سفر تبدیل شود.

خرید از Air Miles

کارت BMO Air Miles World Elite Mastercard برای تمام کسانی که از Air Miles خرید می‌کنند امتیاز زیادی دارد. شما با انتخاب این کارت می‌توانید گزینه‌هایی مانند 3 هزار امتیاز سفر هوایی، 25 درصد تخفیف سالانه برای پرواز و دسترسی به Mastercard Travel Pass را دریافت کنید. این کارت اعتباری ممکن است به ازای هر سه مایل پرواز هم یک دلار به شما بدهد. اما یکی از نقاط ضعف این حساب این است که برای دریافت آن باید 80 هزار دلار درآمد شخصی و 150 هزار دلار درآمد خانوادگی داشته باشید.

کمک هزینه دانشجویی

اگر دانشجو و به دنبال اولین کارت اعتباری‌تان در کانادا هستید، creditcardGenius کارت اعتباری دانشجویی BMO CashBack Mastercard را پیشنهاد می دهد. یکی از مزیت‌های این کارت این است که کارمزد سالانه‌ ندارد و شما برای دریافت بازپرداخت نقدی چندین گزینه متفاوت خواهید داشت. دانشجویان واجد شرایط این حساب برای سه ماه اول 5 درصد و پس از آن 3 درصد از خریدشان را به صورت بازپرداخت دریافت خواهند کرد و در صورت نیاز به پول نقد تبدیل می شود.

نقل و انتقال موجودی

بسیاری از افراد ممکن است از پرداخت های خود جا بمانند و که این می‌تواند بدهی کارت اعتباری‌ را افزایش دهد. MBNA True Line Mastercard یکی از بهترین گزینه‌هاییست که می‌تواند از بروز این اتفاق جلوگیری کند. این نوع از حساب‌ می‌تواند بدهی شما را از حسابی به حساب دیگر منتقل کند و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در سال اول افتتاح حساب خود هیچ کارمزد سالانه‌ای بابت انتقال نداشته باشید.

ارز خارجی

اگر برای کار یا تعطیلات زیاد به کشورهای خارجی سفر می‌کنید و نیاز به ارز خارجی دارید، حساب‌های Scotiabank Gold American Express Card بهترین کارت موجود است. این کارت کارمزد هزینه ندارد به همین دلیل یکی از بهترین کارت‌های اعتباری شناخته شده در کاناداست. شما با این کارت به طور متوسط 2.45 بازپرداخت هزینه و 12 نوع پوشش بیمه دریافت می‌کنید.

نرخ بهره پایین

کارت اعتباری American Express Platinum Card برای افرادی که به دنبال نرخ بهره پایین هستند، بهترین گزینه است. این حساب‌ها نرخ بهره کمی دارند، هزینه ارزی ندارند و هر سال 10 بلیط رایگان فضای استراحت فرودگاه به شما ارائه خواهند داد. همچنین به ازای هر 1 دلار خرید، دو امتیاز کسب می‌کنید. البته باید بدانید کارمزد سالانه این حساب 399 دلار است.

مواد غذایی

اگر دوست دارید در خرید مواد غذایی صرفه‌جویی کنید، Scotia Momentum Visa Infinite Card انتخاب مناسبی است. شما با دریافت این کردیت کارت بابت تمام مواد غذایی و قبض‌هایتان چهار درصد، بنزین و حمل و نقل دو درصد و برای تمام خریدهای دیگرتان هم یک درصد بازپرداخت دریافت می‌کنید.

کسب امتیاز

بهترین کردیت کارت برای کسب امتیاز American Express Platinum Card است. شما با استفاده از این کارت می‌توانید به سالانه 200 دلار اعتبار سفر، دسترسی نامحدود به سالن‌های لانژ و خدمات وی‌آی‌پی در فرودگاه پیرسون تورنتو دسترسی داشته باشید. همچنین به ازای هر یک دلار خرید، تا سه امتیاز کسب کرده و از خدمات شش ایرلاین قراردادی این کارت استفاده کنید. کارمزد سالانه این کارت حدود 699 دلار است.

Call Now Button