ترودو گفت، کانادایی ها منتظر راه حل های جدید برای بحران مسکن باشند

نخست‌وزیر جاستین ترودو و بیشتر وزرای کابینه‌اش هفته گذشته دور هم جمع شدند تا در مورد بحران قیمت مسکن و اقداماتی که دولت می‌تواند برای رفع آن انجام دهد، صحبت کنند.پیام اصلی در پایان این جلسه این بود که کانادایی ها منتظر راه حل های جدید برای بحران مسکن باشند.

ترودو گفت: ما به کارهایی که در زمینه مسکن انجام داده ایم، ادامه خواهیم داد. هم ما و هم همه کانادایی ها می دانیم که مشکلات مسکن به آسانی و به سرعت قابل حل شدن نیستند.

ترودو گفت، دولت او مشکل مسکن را جدی می‌گیرد و با همکاری استان‌ها، شهرداری‌ها، شرکت های ساخت و ساز و موسسات غیرانتفاعی برای رفع این مشکل تلاش خواهد کرد.

پیر پالیو، رهبر حزب محافظه کار در جدیدترین سخنان خود، ترودو را مقصر افزایش هزینه های زندگی در کانادا دانست و گفت: ما قبلاً چنین چیزی را ندیده بودیم و قرار بود راه‌حل‌هایی برای خروج از بحران مسکن ارائه شود. اما راه حل چه بود؟ سخنرانی های بیشتر، عکس های بیشتر و تمجید اغراق آمیز از وزیر مسکن بی کفایت.

نظرسنجی جدید Leger نشان داد، از هر 10 کانادایی، چهار نفر دولت ترودو را مقصر بحران مسکن می دانند، در حالی که از هر 10 نفر، سه نفر استان خود را مقصر می دانند.

Call Now Button