رنگ‌های ترند پاییز ٢٠٢٣

در هر فصل مجموعه‌ای از رنگ‌های ترند تازه وارد کت‌واک‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شوند، برای فصل پاییز ٢٠٢٣، رنگ‌های ترند شامل قهوه‌ای الهام گرفته از قهوه داغ در عصرهای پاییزی و زرد شگفت‌انگیز برای کسانی است که کاملاً آماده خداحافظی با فصل تابستان نیستند. با ما همراه باشید تا با شش‌ رنگ‌ ترند پاییز ٢٠٢٣ آشنا شوید.

Blueberry Milk یک آبی ملایم و سرد

اخیرا لاک‌های آبی ملایم در تیک تاک ترند شده و هشتگ آن بیش از ٣٤ میلیون بازدید داشته است. بسیاری از افراد این رنگ آرام بخش را که یاد آور اتاق کودکان است به کمد لباس خود اضافه کرده اند. در نگاه اول، این رنگ پاستلی و بهاری به نظر می‌رسد، اما با دقت بیشتر ته رنگ‌های یخی متناسب با کاهش دما و سردی هوا در پاییز دارد.

نیلی، رنگی خنثی در کنار سایر رنگ‌ها

نیلی ترکیبی تیره از رنگ‌های بنفش تیره و آبی که تا حدی خنثی است و می تواند با سایر رنگ‌های موجود در کمد لباس شما ست شود. برند بریتانیایی Toast که به ‌خاطر آیتم‌های کلاسیک و رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت شناخته می‌شود، از رنگ‌های تناژ نیلی به عنوان رنگ‌ خنثی در طراحی لباس‌های خود استفاده می‌کند.

قرمز آلبالویی، گرما بخش روزهای سرد

در ماه‌های تابستان رنگ‌های قرمز گوجه‌ای با حال‌و‌هوای ساحلی ترند بودند، حال سایه‌های دیگری از رنگ قرمز در فصل آینده گرما بخش روزهای پاییزی خواهد بود. قرمز آلبالویی در فشن شوهای مربوط به پاییز/زمستان ٢٠٢٣ برندهای مشهوری همچون ژاکموس، لاوی، پرادا و ولنتینو چندین بار به نمایش درآمد.

قهوه‌ای لاته، رنگ شیک و سلطنتی

از زمانی که مگان مارکل در ویدیویی با ست کاراملی تک رنگ برند لوکس Bleusalt ظاهر شد، همه افراد منتظر بازگشت سایه‌های رنگ قهوه‌ای در پاییز امسال بودند. این رنگ‌ قهوه‌ای خاص که با نام لاته شناخته می‌شود یکی از رنگ‌های ترند است.

زرد، یادآور آفتاب تابستان

خداحافظی با آفتاب تابستانی به این معنی نیست که باید رنگ‌هایی تداعی کننده آفتاب را کنار بگذاریم. بیانسه با لباس زرد لویی ویتون خود به ما نشان داد که می‌توانیم در هر زمانی از سال با رنگ زرد بدرخشیم. اگر از رنگ‌های درخشان استفاده نمی کنید، می‌توانید رنگ زرد را در اکسسوری خود، یا الگوهای ریز روی پارچه استفاده کنید.

خاکستری اداری

طراحان مد مشهور همچون دیور، الکساندر مک کوئین و سنت لوران به فکر افراد فعال در حوزه کسب و کار و فضاهای اداری نیز بوده اند. کت و شلوارهای روشن و راه راه، دامن‌های راسته و لباس‌های راحت و کاربردی در جدیدترین مجموعه‌های آنها به نمایش درآمد که در سایه‌های مختلف رنگ خاکستری است. این طراحی جدید، روح خسته کننده فضاهای اداری را از بین خواهد برد.

Call Now Button