حراج Aritzia Warehouse در سال 2023، هر آنچه که باید بدانید

حراج Aritzia Warehouse از 29 آگوست تا 4 سپتامبر بازمی‌گردد.

رویداد خرید سالانه این شرکت مد که مقر آن در ونکوور است، به دلیل تخفیف های ارائه شده از 50 تا 90 درصد کمتر از قیمت اصلی، باعث جذب صف های طولانی و جمعیت زیادی می شود.

و امسال، این شرکت می گوید که حراج بزرگتر و بهتر از همیشه خواهد بود.

به منظور کمک به شما برای آماده شدن برای حراج، ما تمام جزئیات ضروری از جمله زمان بازگشایی و نکات خرید جمع آوری کرده ایم:

چه زمانی:

29 آگوست تا 2 سپتامبر از ساعت 7 صبح تا 9 شب.
3 و 4 سپتامبر از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر.
مکان: Vancouver Convention Centre West (1055 Canada Place).

طیف گسترده‌ای از طرح‌های پاییز/زمستانی و بهار/تابستانی برندهای مد محلی از برندهای داخلی مانند Wilfred، Babaton و TNAو همچنین اکسسوری‌ها، جین و کفش‌ها بین 50 تا 90 تخفیف نسبت به قیمت اصلی دارند.

نکات خرید تخصصی برای کمک به شما در حراج

1- زودتر به آنجا بروید. درها در بیشتر روزهای حراج در ساعت 7 صبح باز می شوند (به جز 3 تا 4 سپتامبر که درها را ساعت 9 صبح باز می کنند). انتظار داشته باشید که خریداران قبل از آن صف کشیده باشند.
2- اگر چیزی را دوست دارید، آن را بگیرید. زیرا، اگر پلک بزنید، آن را از دست خواهید داد. بهتر است هر چیزی را که توجه شما را جلب می کند بردارید تا اینکه به عقب برگردید و سعی کنید چیزی را پیدا کنید که احتمالاً دیگر آنجا نیست.
3- لباس هایی بپوشید که به راحتی لیز بخورند و بیرون بیایند تا بتوانید موارد مورد نظر خود را به راحتی پرو کنید. زیرا اتاق های پرو بسیار شلوغ می شوند.
4- به لباس های زیر خود توجه کنید زیرا با داشتن اتاق‌های پرو مشترک، باید در مقابل چشم غریبه‌ها لباس را امتحان کنید.
5- چشمان خود را باز نگه دارید. نگاه کنید تا ببینید در اتاق‌های پرو چه چیزی وجود دارد، زیرا آنچه برای خریدار کنار شما مناسب نبوده ممکن است برای شما عالی باشد. فقط مطمئن شوید که قبل از جدا کردن آن از روی انبوه لباس ها، از همسایه‌تان بپرسید که آن را کنار گذاشته است یا خیر.
6- با دستان خالی بروید. یک کیف پول کوچک یا بدون کیف. چک کردن کیف هنگام ورود الزامی است و می تواند شروع شما را به طور جدی کند کند.
7- دوباره بررسی کنید. محصولات جدید در طول روز و هر روز اضافه می‌شوند، به این معنی که هر بار که از حراج خرید می‌کنید، چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.
8- آماده باشید. صف های پرداخت می توانند طولانی باشند، اما به سرعت پیش می روند. پول نقد، Apple Pay و کارت های اعتباری همگی پذیرفته می شوند. کارت هدیه Aritzia پذیرفته نمی شود.

Call Now Button