قیمت بنزین در مترو ونکوور به بالاترین میزان در سال رسید

قیمت بنزین در مترو ونکوور افزایش یافته و احتمالا بدتر نیز خواهد شد.

روز یکشنبه، یکی از ایستگاه های Coquitlam قیمت 2.13 دلار در هر لیتر را ثبت کرد، در حالی که در ونکوور قیمت برخی از پمپ ها در روز دوشنبه به 2.14 دلار رسید.

به گفته Dan McTeague، رئیس Canadians for Affordable Energy گفت، این بالاترین قیمت بنزین در سال 2023 در Pacific Northwest است.

McTeague گفت، در حالی که قیمت در بسیاری از ایستگاه‌ها دوشنبه به 2.07 دلار در لیتر کاهش یافت، قیمت‌ها ممکن است تا قبل از پایان هفته به افزایش خود ادامه دهند.

اگر نیاز به پر کردن باک دارید، McTeague انتظار دارد قیمت ها در روز چهارشنبه به 2.04 دلار کاهش یابد، قبل از اینکه دوباره برای آخر هفته افزایش یابد.

او گفت: از دیدن 2.20 دلار قبل از اینکه اوضاع آرام شود، تعجب نمی کنم.

McTeague گفت: این سال با هر سال دیگری که قبلاً دیده بودیم، متفاوت است. عرضه در حال کاهش است و تقاضا نه تنها در آمریکای شمالی بلکه در سرتاسر جهان همچنان فوق‌العاده قوی است. محدود کردن عرضه باعث می‌شود شرایط برای مدت طولانی‌تری بسیار بالا بماند.

به گفته McTeague تعدادی از عوامل بر قیمت‌های محلی تأثیر می‌گذارند، از جمله آتش‌سوزی پالایشگاه در Louisiana، چالش‌های عرضه، کاهش دلار کانادا، و مالیات. رانندگان ونکوور نزدیک به 80 سنت در لیتر مالیات و عوارض پرداخت می‌کنند که تقریباً دو برابر انتاریو است.

به گفته وب سایت Gas Wizard ، بنزین با 2.14 دلار در هر لیتر در ونکوور به بالاترین حد خود در سال رسید.

تغییر فصل پس از تعطیلات آخر هفته طولانی سپتامبر می تواند کمی آرامش را به همراه داشته باشد. ما به سمت کاهش تقاضا در تابستان پیش می رویم و این برای همه ما خوب خواهد بود.

Call Now Button