برای ترافیک برگشت به مدرسه در هفته آینده آماده شوید

با رسیدن ماه سپتامبر، از رانندگان در بریتیش کلمبیا خواسته می شود تا برای ترافیک سنگین تر در جاده ها آماده شوند، زیرا مردم به دفتر و کلاس درس باز می گردند.

بر اساس گزارش انجمن خودرو بریتیش کلمبیا (BCAA)، در چند هفته اول سپتامبر پس از تابستانی با ترافیک سبک تر، رانندگان بریتیش کلمبیا خود را برای یک رفت و آمد پر هرج و مرج آماده کنند.

BCAA گفت: نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، رانندگان بیشتری قصد دارند در ماه سپتامبر در جاده‌ها حضور داشته باشند و 35 درصد گفته‌اند بیشتر از یک سال قبل در اداره کار خواهند کرد. انتظار می رود این حجم بیشتر رفت و آمد، یکی از شلوغ ترین زمان های سال در جاده ها را بدتر کند.

Shawn Pettipas، مدیر مشارکت اجتماعی BCAA در بیانیه‌ای گفت: پس از یک تابستان نسبتاً آرام با تعطیلات زیاد، یک شوک برای سیستم است که بعد از تابستان به روال عادی خود باز می‌گردد.

BCAA گفت: حجم بالای ترافیک، حواس‌پرتی رانندگان و افزایش ناامیدی در جاده‌ها می‌تواند دستورالعملی برای موقعیت‌های خطرناک به‌ویژه در اطراف مناطق شلوغ مدارس باشد.

بر اساس نظرسنجی BCAA، 76٪ از پاسخ دهندگان احساس می کنند برای رفت و آمد آماده نیستند. Pettipas گفت: من درک می کنم مردم احساس ناتوانی کنند، اما کارهایی وجود دارد که هر راننده می تواند قبل و در طول رفت و آمد خود انجام دهد تا استرس را به حداقل برساند و سفر آرام تری داشته باشد.

چگونه برای ترافیک برگشت به مدرسه آماده شویم:

1- با برنامه ریزی از شب قبل از عجله بپرهیزید
2- مسیر خود و یک جایگزین را برنامه ریزی کنید و اخبار ترافیک را دنبال کنید
3- Carpool
4- بدانید کجا پارک کنید
5- از حمل و نقل عمومی استفاده کنید

شما برای کاهش استرس در رفت و آمدهای پر هرج و مرج سپتامبر امسال چه خواهید کرد؟

Call Now Button