رویداد هنری شگفت انگیز که در ماه سپتامبر در اطراف ونکوور باید ببینید بخش دوم

Vancouver Fringe Festival

Vancouver Fringe Festival امسال بیش از 85 اجرا دارد، با کمدی، رقص، داستان سرایی، و اجراهای آنلاین برای کشف از هنرمندان برنده جایزه.

این جشنواره همچنین دارای سرگرمی های شبانه در بار محبوب Fringe، از جمله موسیقی زنده Balkan Shmalkan، DJ O Show، The Wavebirds و غیره خواهد بود.

زمان: 7 تا 17 سپتامبر 2023
ساعت: زمان های مختلف
مکان: مکان های مختلف در سراسر ونکوور
هزینه: 15 دلار همه شرکت کنندگان همچنین ملزم به خرید یک عضویت سالانه جشنواره به مبلغ 10 دلار هستند. خرید آنلاین https://www.vancouverfringe.com/

Boobies for Burgundy – A Cancer Battle Fundraiser

Kyrst Hogan (aka Burgundy Brixx) از سال 2008 با موسیقی، تئاتر و سرگرمی های سبک کاباره، مخاطبان را در ونکوور و در سراسر جهان شگفت زده کرده است. او در ماه می 2021 به سرطان روده بزرگ در مرحله 4 مبتلا شد و اکنون جامعه او گرد هم می آیند. او برای مبارزه با سرطان کمک مالی جمع آوری کند.

Boobies for Burgundy دارای اجراهای بورلسک، موسیقی زنده و شگفتی‌های بیشتر است. تمام عواید به طور مستقیم به Hogan اهدا می شود.

زمان: 9 سپتامبر 2023
ساعت: 8 شب
مکان: Rio Theatre – 1660 E Broadway, Vancouver
بلیط: 25 تا 45 دلار به اضافه هزینه، خرید آنلاین https://riotheatretickets.ca/events/27108-boobies-for-burgundy-a-cancer-battle-fundraiser

Scotiabank Dance Centre Open House

Scotiabank’s Dance Centre Open House دارای طیف گسترده ای از کلاس ها، دموها و رویدادهای رایگان است. پاهای خود را با رقص های باله، آفروبیت، فلامنکو و سبک های معاصر حرکت دهید.

زمان: 16 سپتامبر 2023
ساعت: TBA
مکان: Scotiabank Dance Centre – 677 Davie Street, Vancouver
رایگان

BC Culture Days 2023

BC Culture Days مجموعه‌ای از رویدادهای خلاقانه رایگان و تعاملی است که توسط هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی در سراسر استان میزبانی می‌شود. جشن سه هفته‌ای امسال از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا خلاقیت خود را از طریق کارگاه‌های آموزشی، نمایش‌های زنده و موارد دیگر بیان کنند.

زمان: 22 سپتامبر تا 15 اکتبر 2023
ساعت: ساعت های مختلف
مکان: مکان های مختلف
رایگان

Call Now Button