بهترین محصولات فروشگاه Costco

Costco یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های کاناداست که تقریبا همه چیز دارد و شما می‌توانید خریدهای عمده داشته باشید.

بسیاری از افراد خرید از Costco را دوست ندارند اما این فروشگاه چند محصول پرطرفدار دارد که با خرید عمده‌ی آنها سود خوبی خواهید کرد.

کره بادام زمینی

شیشه‌های دو کیلویی کره بادام زمینیCostco در نگاه اول زیاد به نظر می رسند. اما اگر قرار باشد غذایی درست کنید که به کره بادام زمینی نیاز داشته باشد، دیگر مجبور نیستید چند شیشه ی کوچک بخرید.

مافین

اکثر مردم کروسان‌هایCostco را به عنوان بهترین شیرینی این فروشگاه می‌شناسند، اما از مافین‌های Kirkland Signature هم نباید غافل شد. شما در این فروشگاه می‌توانید با پرداخت 10 دلار دوازده مافین بخرید. حتما مافین‌های شکلاتی و بلوبری Costco را امتحان کنید.

مواد شوینده

همه‌ی ما قرار است تا آخر عمرمان لباس بشوییم. به همین دلیل خرید عمده شوینده‌های تاید از Costco واقعا منطقی به نظر می رسد. شما با خرید فله شوینده تاید می‌توانید تا 131 بار لباس‌های خود را بشورید و مقدار زیادی پول نیز پس‌انداز کنید.

مجله

خواندن مجله برای بسیاری از افراد کار کسل‌کننده‌ای به نظر می‌رسد، اما برخی از مجله‌های آشپزی یا دکوراسیون خانه که طرفداران خاص خود را دارند به راحتی در فروشگاه Costco پیدا می شوند. اعضای فروشگاه می‌توانند برای خرید مجلات 30 درصد تخفیف دریافت و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

کاغذ روغنی

کاغذ روغنی‌هایCostco از آن چیزهایی است که باید همیشه در خانه داشته باشید. قیمت کاغذ روغنی‌های برند PaperChef Culinary در حال حاضر در آمازون چیزی حدود 70 دلار است، اما اگر آن را از فروشگاه Costco تهیه کنید، 18 دلار برای یک بسته دوتایی است که مساحت بیشتری هم دارد.

سس

بسته‌های شش‌ عددی سس‌های Mutti برای هر خانه‌ای لازم هستند. این سس‌ها معمولا در فروشگاه‌های مواد غذایی جداگانه فروخته شده و قیمت بالاتری دارند.

قهوه

قهوه‌های ترکیبی Kirkland Signature فروشگاه Costco توسط استارباکس ارائه می‌شود و نسبت به برند استارباکس قیمت بسیار کمتری دارند. شما می‌توانید با پرداخت 18.99 دلار یک کیسه 907 گرمی از این قهوه را داشته باشید.

چوب شور بادام زمینی

چوب شورهای کره بادام زمینی برند Kirkland Signature میان‌وعده خوبی هستد و با طعم شور و شیرینی که دارند، پیشنهاد می‌کنیم که شما هم آنها را امتحان کنید.

Call Now Button