یک مستاجر از صاحبخانه اش که اجازه نداده بود باربرها چارچوب تخت را وارد خانه کنند، شکایت کرد

صاحبخانه ای که به بابرها اجازه نداد وسایل یک مستاجر، از جمله چارچوب تخت او را وارد خانه کنند، در یک پرونده دعاوی کوچک در BC Civil Resolution Tribunal مورد شکایت قرار گرفت.

Rajdeep Malhi اتاقی را در townhouse اجاره کرد که Rajni Bala مالک آن بود.

Malhi می‌گوید، Bala اجازه نداده است به برخی از اثاثیه‌ اش، وارد خانه شود.

Malhi ادعا کرد، Bala گفته است این مبلمان مناسب نیست و ظاهراً به راه پله ها و دیوارهای خانه آسیب رسانده است. Malhi برای مشکلات خود 1500 دلار بازپرداخت را ادعا کرد، از جمله 500 دلار ودیعه خسارت و اجاره یک ماهه پرداخت شده بدون نقل مکان به خانه.

Bala با ادعاهای مالی مخالف بود. او گفت اثاثیه Malhi با راه پله townhouse مطابقت نداشته و در حالی که تحویل‌دهنده‌ها سعی می‌کردند آن را به طبقه بالا ببرند، به دیوارها آسیب رساندند.

همچنین Bala گفت، Malhi بدون اطلاع قبلی تصمیم گرفته به خانه نقل مکان نکند و اجاره یک ماهه حق او است.

دادگاه گفت، هیچ مدرکی مبنی بر آسیب رساندن به دیوارها وجود نداشت. شواهد حاکی از آن بود که آنها به طور کلی از عبور از در ورودی منع شده اند.

مبلمان شامل یک کمد لباس بزرگ و یک چارچوب تخت بوده است. مستاجر کمد لباس را اندازه‌گیری نکرده است تا ببیند آیا از پله‌ها رد می‌شود یا خیر. دادگاه متوجه شد که مستاجر اطمینان حاصل نکرده است که باعث آسیب نمی شود.

در مورد چارچوب تخت، دادگاه به همین نتیجه رسید: که صاحبخانه نمی‌خواست آسیبی به خانه وارد شود و اینکه مستاجر از رد شدن چارچوب از پله ها مطمئن نبوده است.

دادگاه دریافت Malhi به دلیل اینکه بدون اطلاع نقل مکان نکرده، قرارداد اجاره را نقض کرده است.

در نهایت، صاحبخانه نتوانست ثابت کند Malhi خسارتی وارد کرده، بنابراین او مستحق دریافت خسارت خود بود.

Malhi با 579.09 دلار که شامل خسارت و هزینه های دادگاه بود، کنار رفت.

Call Now Button