ساکنان جدید ونکوور در تلاش برای یافتن خانه

تصور کنید در اواسط دهه 30 زندگی خود به شهری مانند ونکوور مهاجرت کرده و فکر می کنید می توانید تنها زندگی کنید، اما در عوض مجبور هستید با بزرگسالان دیگر زندگی کنید چون نمی توانید خانه خود را پیدا کنید.

این داستان Aurore Loiseau است. او در حال حاضر 34 سال دارد و در مارس 2021 وارد ونکوور شد.

Aurore در حال حاضر خانه ای در منطقه South Cambie ونکوور دارد و می داند که خوش شانس است زیرا اجاره او فقط 600 دلار در ماه است.

تنها مشکل او این است که او با چهار نفر دیگر در یک خانه مشترک زندگی می کند، که برای Aurore ایده آل نیست.

Aurore در یک گروه فیس‌بوک پستی منتشر کرد، که در آن افراد مسکن مورد نیاز خود را درخواست کنند و دیگرانی که خانه اجاره‌ای در دسترس دارند پاسخ می‌دهند.

Aurore می گوید، زمانی که والدینش در سن وی بودند، پول کافی برای خرید خانه داشتند.

Aurore به یاد می آورد در جولای سال 2021، سوئیت های زیرزمینی بین 1100 تا 1300 دلار در هر ماه قیمت داشتند که اکنون حتی این سوئیت ها تا 2000 دلار و بالاتر افزایش یافته اند. Aurore توقع زیادی از یک خانه ندارد. او فقط به دنبال یک آپارتمان یک خوابه و یک حمام با قیمت مناسب با مقداری نور طبیعی است. اما در تلاش خود با مشکلات زیادی روبرو شده است.

Aurore می گوید، در هر مرحله با کلاهبردارها مواجه شده است. هرگز در زندگی ام این همه کلاهبردار ندیده بودم.

فهرست‌های کلاهبرداری شامل فهرست‌هایی هستند که بیش از حد خوبند که درست باشند، فهرست‌های جعلی با آدرس‌های جعلی، برخورد با افرادی که افراد واقعی نیستند و افرادی که در این استان زندگی نمی‌کنند.

چند بار از من خواسته شده است که فقط برای مشاهده ملک پول واریز کنم در حالی که این غیرقانونی است.

مسئله دیگری که Aurore با آن مواجه است رقابت است. وقتی مکانی واقعی است و قیمت آن به اندازه کافی خوب است، ده ها نفر متقاضی آن هستند.

Aurore اصالتاً اهل فرانسه است، اما برای کار، در ده سال گذشته در چندین کشور مختلف زندگی کرده است.

وی گفت، زمانی که شروع به کار در خارج از کشور کردم، به تنهایی در یک آپارتمان یک خوابه و یک حمام زندگی می‌کردم که بیش از 30 درصد از دستمزد ماهانه‌ام برایم هزینه نداشت و همیشه احساس راحتی می‌کردم.

او می توانست هر زمان که بخواهد بیرون غذا بخورد و سفر کند، اما همچنان پس انداز کافی برای مواقع اضطراری یا بازگشت به فرانسه داشت.

اما اینجا، قبل از انجام هر کار باید دو بار فکر می کنید.

Aurore دارای مدرک کارشناسی ارشد است، به سه زبان از جمله هر دو زبان رسمی کانادا صحبت می کند و 12 سال تجربه در زمینه خود دارد، اما نمی تواند کیفیت زندگی بالاتر از حد متوسط را در کانادا و ونکوور داشته باشد.

این شرایط من را وادار می کند آینده ام را در اینجا به طور جدی زیر سوال ببرم. آیا می‌خواهم تا زمانی که به 50 سالگی برسم در خوابگاه مشترک بمانم؟

Call Now Button