تور اپرا و باله ملی اوکراین، در کانادا

اپرا و باله ملی اوکراین اعلام کرد، یک تور با ٣٠ نمایش در ١٠ شهر کانادا اجرا خواهد کرد. این تور با هدف جمع آوری کمک‌های بشردوستانه و نمایش فرهنگ اوکراین در کانادا برگزار خواهد شد.

لیودمیلا موولنکو مسئول پرسنل و امور خارجی اپرا و باله ملی اوکراین گفت، تعداد نیروها و رقصندگان آنها کاهش یافته است زیرا رقصندگانی مانند الکساندر شاپوال به صورت داوطلبانه در خط مقدم جنگ حضور یافته است. ما قبل از جنگ ١٥٠ رقصنده در گروه خود داشتیم. اما اکنون تعداد آنها بسیار کمتر شده است.

پریما بالرین ناتالیا ماتساک مدیر هنری این تور گفت، هم تیمی و یکی از رقصنده های تیم ما کشته شده است، مرگ او قلب ما و جامعه هنرمندان ما را عمیقا به درد آورد.

پل دوپون هبرت تهیه‌کننده کبکی این تور می‌گوید، برای من، این اولین بار است که درگیر چنین هدف بزرگی هستم تا نماینده‌ی نه یک بیمارستان، نه یک بنیاد کودکان، بلکه نماینده جمع آوری کمک مالی برای یک کشور باشم.

نیکیتا سوخوروکوف رقصنده اصلی این گروه گفت، موسیقی، رقص و هنر بخش عمیقی از فرهنگ اوکراینی‌ها است. اینها میراثی هستند که مردم ما را مانند زبان و تاریخ متحد می‌سازند.

تور اپرا و باله ملی اوکراین اولین اجرای خود را در کبک در ژانویه ٢٠٢٤ انجام خواهد داد.

قیمت بلیط‌های تور اپرا و باله ملی اوکراین از ٧٥ دلار شروع می‌شود و می‌توانید آنها را از سایت Nationalballetukraine.com تهیه کنید.

هدف این تور، جمع آوری ٥ میلیون دلار کمک‌های بشردوستانه است.

Call Now Button