دولت BC اهداف عرضه مسکن در 10 شهر را اعلام کرد

دولت بریتیش کلمبیا دستورات نهایی مسکن مورد انتظار خود برای 10 دولت شهرداریی تحت قانون تامین مسکن را اعلام کرد.

این ارقام خانه‌های اضافی جدیدی هستند که دولت‌های شهرداری باید طی پنج سال آینده بین اکتبر 2023 و سپتامبر 2028 بسازند.

همچنین باید تاکید کرد، اینها اهدافی برای رسیدن به واحدهای تکمیلی و آماده سکونت هستند، نه صرفاً تاییدیه‌ها در مرحله بررسی درخواست‌های شهرداری.

به هر یک از 10 دولت شهرداری این فرصت داده شده بود تا اهداف دولت استانی را در طول تابستان بررسی کنند.

هدف شهرداری ونکوور به تنهایی نزدیک به نیمی از مجموع 60123 واحدی است که 10 شهرداری باید به آن دست پیدا کنند. به بزرگترین شهرداری بریتیش کلمبیا دستور داده شده 28900 خانه بسازد.

علاوه بر دستورات کمی، شرایط کیفی نیز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود مسکن ساخته شده، نیاز جوامع را برآورده می کند.

علاوه بر این، اهداف سالانه میان‌دوره‌ای در دوره پنج ساله وجود دارد که تعداد خانه‌ها در سال به میزان قابل توجهی افزایش ‌یابد، که نشان می‌دهد دولت استان از دولت‌های شهری انتظار دارد تا مشکلات خود را به سرعت حل کنند و سیاست‌ها و استراتژی‌هایی را به سرعت ایجاد کنند.

Ravi Kahlon وزیر مسکن بریتیش کلمبیا گفت، این اهداف مسکن ارائه شده توسط استان نشان دهنده افزایش 30 درصدی در ساخت مسکن کلی در این جوامع در مقایسه با آنچه قبلاً برنامه ریزی شده، بود. این اهداف بر اساس داده های رشد جمعیت و مسکن ایجاد شده اند.

وی گفت، ما مطمئن هستیم که با همکاری 10 شهرداری، نه تنها به اهداف مسکن خود خواهیم رسید، بلکه از آنها نیز فراتر خواهیم رفت. اشتباه نکنید، این کار آسانی نخواهد بود. مسکن ارزان قیمت یکی از بزرگترین چالش هایی است که استان ما با آن مواجه است. ما برای یافتن راه حل ها با هم کار می کنیم.

Call Now Button