نکاتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، هنگام خرید خودروهای دست دوم

یک سرویس بازرسی خودرو می گوید، از هر سه خودروی دست دوم که توسط افراد فروخته می‌شود، یک مورد آسیب دیده یا دستکاری شده است. برای پیشگیری از پرداخت قیمت بالاتر از حد معمول برای خودروهای دست دوم و هزینه‌های نگهداری اضافی در آینده، این نکات را در نظر داشته باشید.

کیلومترشمار

مراقب دستکاری مسافت پیموده شده ی خودرو باشید. شرکت Carfax اخیراً متوجه شده است، بیش از ١.٩ میلیون وسیله نقلیه موجود در جاده‌ها، مسافت طی شده توسط کیلومتر شمار خود را تغییر داده‌اند.

به گزارش شرکت CarVertical، این مشکل در کانادا بسیار شایع است و از هر شش خودروی دست دوم یک خودرو کیلومترشمار خود را دستکاری کرده است. بهتر است قبل از خرید خودروهای دست دوم، وسیله نقلیه خود را به یک مکانیک مورد اعتماد نشان دهید تا مطمئن شوید فرسایش و استهلاک آن با مسافت پیموده شده مطابقت دارد.

قیمت

خرید خودروی دست دوم در کانادا را با تحقیق در مورد میانگین قیمت مدلی که در نظر دارید شروع کنید. وقتی یک دیدگاه کلی از ارزش خودرو به دست آوردید، هر گونه تعمیر یا نگهداری های مورد نیاز را نیز در نظر بگیرید. سپس با فروشنده وارد مذاکره شوید. باید بدانید اگر از نمایندگی خرید می‌کنید، قیمت‌ها بیشتر از زمانی باشد که از فروشنده خصوصی خرید می‌کنید.

بازرسی

در هنگام خرید خودروهای دست دوم در کانادا چه از یک شخص و چه در خرید از یک نماینده فروش، همیشه یک تعمیرگاه مستقل را برای بازرسی کنید. بازرسی شخص ثالث توصیه‌های بی‌طرفانه‌ را به شما ارائه می‌دهد.

تصادفات قبلی اتومبیل، سلامت موتور، شیشه‌های برقی، تهویه مطبوع و دزدگیر از جمله مواردی است که در فرآیند بازرسی پیش از خرید خودروهای دست دوم باید چک شوند.

تاریخچه خودرو

تاریخچه خودروی دست دوم را نیز پیش از خرید بررسی کنید. این می تواند علاوه بر جزئیات ارائه شده در مورد تصادفات، مالکیت و مسافت پیموده شده بر بخش بازرسی، شامل اطلاعات مربوط به نگهداری از آن باشد.

اطلاعات فروشنده

بررسی کنید فروشنده قبلی چه کسی بوده و چرا قصد فروش خودرور را دارد. از عادات رانندگی آن‌ها و مکان‌هایی که معمولاً از ماشین استفاده می‌کنند، می‌توانید متوجه شوید که آیا ماشین مورد نظر بیشتر در بزرگراه‌ها و شهر برای استفاده شخصی و یا برای اهداف تجاری استفاده شده است. رسید و فاکتورهای مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو را نیز می توانید از فروشنده بخواهید.

Call Now Button