موقعیت های شغلی جدید در کانادا

دولت کانادا ۶ موقعیت شغلی ایجاد کرده است که برخی از این آنها دارای قرارداد دورکاری یا ترکیبی هستند.

موقعیت های شغلی علاوه بر حقوق خوب باید مزایای دیگری از جمله امکان دورکاری، تخفیف سفر، چهار روز کار در هفته و غیره داشته باشند تا مناسب تلقی شوند. اخیرا برخی از کارفرمایان گزینه تعطیلات نامحدود را هم به مزایای خود اضافه کرده‌اند. در حال حاضر برخی شرکت‌های کانادایی از جمله HubSpot، Uberflip و Alida این گزینه را به کارمندان خود ارائه می‌دهند.

تانیا جارت مدیر ارشد منابع انسانی Alida در مورد سیستم تعطیلات نامحدود و علل محبوبیت آن صحبت کرده است.

وی گفت، این طرح از زمان رونمایی هیچ اشکال قابل توجهی در سیستم شرکت Alida به وجود نیاورده است و موفقیت این طرح به رهبری موثر برای حمایت و تشویق کارکنان برای گرفتن مرخصی مورد نیاز و برنامه‌ریزی فعال متکی است. هیچ مدت زمان خاصی برای این طرح وجود ندارد، اما ما کارمندان خود را به شدت تشویق می‌کنیم که حداقل چهار هفته در سال را به خودشان اختصاص دهند. و اگر کسی در طول سال به مرخصی بیشتری نیاز داشته باشد باز هم می‌تواند به روزهای تعطیل خود اضافه کند. البته این سیستم با برنامه‌ریزی قبلی صورت می‌گیرد تا تمام کارکنان بتوانند در صورت نیاز برای خودشان وقت بگذارند.

با ما همراه باشید تا با شش موقعیت شغلی در کانادا آشنا شوید که دارای قرارداد دورکاری یا ترکیبی هستند و شما می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید برای آنها اقدام کنید.

تحلیلگر خدمات اعضا
مکان: تورنتو (به صورت هیبریدی)
شرکت Alida

متقاضیان این شغل باید مهارت خدمات مشتری، تجربه در محیط کاری خودگردان داشته و به برنامه‌هایی مانند Microsoft Office و Google Workspace مسلط باشند. سابقه کار در مسئولیت‌های اداری یا مالی، تسلط به زبان‌های اروپایی (مانند فرانسوی یا آلمانی) و تجربه در پشتیبانی فنی مزیت به شمار می‌رود. تحلیلگر خدمات اعضا مسئول کارهایی مانند برنامه‌ریزی و پردازش قرعه‌کشی کمپین‌های تبلیغاتی و سازماندهی اطلاعات برنده و اهدای جوایز خواهد بود. ارتباط با اعضا و درخواست پشتیبانی فنی نیز از جمله دیگر وظایف این موقعیت شغلی است.

Alida یک شرکت نرم‌افزاری است که پلتفرم‌های مختلفی طراحی می‌کند و با ارائه محصول و برند به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از مشتریان خود داشته باشند.

برای ارائه درخواست کلیک کنید. https://jobs.lever.co/alida/53a74608-2df8-4fd4-9678-7ba4210c88a2

توسعه‌دهنده Full Stack
مکان: ونکوور (به صورت دورکاری)
شرکت : iComply

متقاضیان این شغل باید دارای پنج سال تجربه در زمینه توسعه برنامه‌های وب، فریم ورک و طراحی API و همچنین نوشتن برنامه و کد باشند. این افراد مسئول ساخت برنامه‌های این شرکت خواهند بود.

IComplyیک شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار به شرکت‌های مختلف کمک می‌کنند تا هزینه‌های AML، زمان پردازش و خطر حفظ حریم شخصی مشتریان خود را کاهش دهند.

برای ارائه درخواست کلیک کنید. https://icomply.bamboohr.com/careers/37

مدیر فروش
مکان: تورنتو (حضوری، از راه دور یا ترکیبی)
شرکت: HubSpot

HubSpot به دنبال استخدام فردی با حداقل چهار سال سابقه مدیریت فروش در کانادا، سه سال تجربه فروش نرم‌افزار و مدیریت تیم فروش در بازار فناوری کانادا و همچنین رهبری فرآیند فروش مشاوره‌ای است. متقاضیان مدیریت تیم مدیران حسابداری را بر عهده دارند و علاوه بر آن باید فرآیند فروش را هم مورد بررسی قرار دهند.

شرکت HubSpot یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری است که نرم‌افزارهای بازاریابی، فروش، خدمات و مدیریت وبسایت و همچنین پشتیبانی از کسب‌وکار را ارائه می‌دهد.

برای ارائه درخواست کلیک کنید.
https://www.hubspot.com/careers/jobs/5314327?hubs_signup-cta=careers-apply&irclickid=x4mXMT3TtxyPWtHTP2UiDyJxUkFWX9S812Jl2M0&irgwc=1&mpid=10078&utm_id=am10078&utm_medium=am&utm_source=am10078&utm_campaign=amcid_x4mXMT3TtxyPWtHTP2UiDyJxUkFWX9S812Jl2M0_irpid_10078

تحلیلگر پشتیبانی فنی
مکان: تورنتو (به صورت دورکاری)
شرکت : Uberflip

متقاضیان باید دارای حداقل یک سال تجربه در پشتیبانی فنی، توسعه وب و برنامه‌نویسی، مسلط به API، Google Analytics، Google Tag Manager و Data Layer باشند. این افراد مسئول همکاری و پشتیبانی از مشتریان Uberflip هستند.

Uberflipیک ارائه‌دهنده بستر تجربه محتوا است که با ساعات کاری انعطاف‌پذیر به متقاضیان سراسر دنیا امکان همکاری می‌دهد.

برای ارائه درخواست کلیک کنید. https://jobs.lever.co/uberflip/4552f5ba-4a5e-443b-b73a-ec06d8431a41

نماینده توسعه فروش
مکان: کانادا (به صورت دورکاری)
شرکت : Vial

متقاضیان باید دارای دو سال تجربه و مهارت در زمینه فروش تلفنی بوده و نسبت به خدمات Vial آگاهی داشته باشند. مدرک لیسانس مزیت حساب می‌شود، اما برای استخدام الزامی نیست.

Vial یک سازمان تحقیقاتی قراردادی است که با تکیه بر فناوری جهانی خدمات کارآزمایی بالینی ارائه می‌دهد. نمایندگان توسعه فروش این شرکت مسئول ایجاد تقاضا برای خدمات Vial از طریق فروش اجتماعی و افزایش فرصت‌های توسعه محصول هستند. این شرکت کاملا به صورت آنلاین فعالیت می‌کند.

برای ارائه درخواست کلیک کنید. https://jobs.lever.co/Vial/b6a36ad3-2588-4475-986d-7ac953d7fa79

نماینده توسعه کسب‌وکار
مکان: ونکوور (امکان فعالیت از راه دور)
شرکت : TouchBistro

متقاضیان باید دارای حداقل یک سال تجربه فروش باشند. داشتن سابقه کار در صنعت رستوران مزیت حساب می‌شود، اما برای استخدام ضروری نیست. نمایندگان TouchBistro مسئول ترویج و ایجاد روابط با صاحبان و اپراتورهای رستوران از طریق تماس تلفنی، ایمیل و پیامک خواهند بود.

شرکت TouchBistro یک شرکت مدیریت رستوران و نقطه فروش همه‌جانبه است که برای سلامت و تندرستی کارکنان امکان کار از خانه را برای آنها فراهم کرده است.

برای ارائه درخواست کلیک کنید. https://boards.greenhouse.io/touchbistro/jobs/5418535003?gh_jid=5418535003

Call Now Button