قتل داریوش مهرجویی و همسرش در کرج

به گزارش رسانه های ایران به نقل از رئیس پلیس استان البرز، پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی آنها در کرج پیدا شده است.

محمدمهدی عسگرپور، مدیر هیات رئیسه خانه سینما نیز تایید کرد، آقای مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر به قتل رسیده‌اند.

ویلای آنها در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس بوده و قتل در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ شنبه شب روی داده است.

خانم محمدی‌فر اخیرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از تهدید یک فرد ناشناس با چاقو خبر داده بود.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: دختر آقای مهرجویی این حادثه را به پلیس اطلاع داده و تیم های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده اند.

وی گفت، این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و انگیزه قتل فعلا مشخص نیست. این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، گفت، مونا مهرجویی، ساعت ۲۰:۵۰ شنبه با پدرش تماس داشته است. وی ساعت ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد، اما کسی در را باز نمی‌کند.

خانم محمدی‌فر روز ۱۵ مهر در مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد تایید کرده بود یک فرد ناشناس با چاقو پشت شیشه خانه آنها ظاهر شده، آنها را تهدید کرده و بعد گریخته است. مدتی پیش هم وسایلی از جمله سنتور مربوط به فیلم سنتوری از خانه آنها سرقت شده بود.

داریوش مهرجویی فیلم‌هایی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته بود. آخرین فیلم او لامینور در سال ۱۳۹۸ ساخته شد.

Call Now Button