پیش‌بینی آب و هوای BC در ماه نوامبر

صحبت از برف در ماه نوامبر، ممکن است برای کسانی که هنوز ترافیک سنگین آن شب برفی نوامبر سال گذشته را که باعث شد بسیاری از آنها شب را در اتومبیل خود در بزرگراه بگذرانند، از یاد نبرده اند، یک کابوس باشد.

به گفته The Weather Network، در هفته اول نوامبر با ورود یک سیستم کم فشار، هوای بسیار استاندارد Raincouver را شاهد خواهیم بود. مناطقی وجود خواهند داشت که می توانند نزدیک به 50 میلی متر بارندگی و برف کوهستانی را ببینند.

آنها افزودند: دما به طور قابل توجهی سرد نخواهد بود، به طوری که سطوح یخبندان برای بسیاری از مناطق ساحلی و Interior در حدود 1000 متر خواهد بود.

این ممکن است به معنای برخی شرایط رانندگی ناخوشایند برای بزرگراه ها در ارتفاعات بالاتر و همچنین برای مسافرانی باشد که از مناطق Interior و شمالی استان عبور می کنند.

برف برای کسانی که منتظر بازگشت فصل اسکی هستند، خبر خوبی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود، افتتاحیه برخی از پیست‌های اسکی بریتیش کلمبیا، از جمله Sun Peaks و Silverstar، و همچنین Whistler، به سرعت فرا برسد.

برای دو هفته آینده، پیش‌بینی دما در ونکوور بالاتر از صفر است که در طول روز تنها به حدود 9 درجه سانتی‌گراد و کمی گرمتر از میانگین اواسط نوامبر خواهد رسید.

در بلندمدت، Environment and Climate Change Canada پیش‌بینی می‌کند تا ژانویه به همین شکل باقی بماند. ما در یک سیستم ال نینو هستیم که باعث می‌شود شرایط باد معمولی از اقیانوس آرام به سمت غرب می‌وزد، آب گرم‌تر را از آمریکای جنوبی به سمت آسیا می‌برد، که زمستانی گرم‌تر برای سواحل غربی خواهد بود.

اما این احتمال بارش برف در پایان ماه یا اوایل دسامبر را کاملاً رد نمی کند و ما انتظار داریم به زودی جزئیات بیشتری در مورد زمان و میزان بارش بشنویم.

Call Now Button