فروشگاه تعطیلات به Polygon Gallery نورث ونکوور باز می گردد

در حالی که فصل تعطیلات نزدیک می شود، گالری Polygon در حال تبدیل فضای خرده فروشی خود به یک مقصد خرید تعطیلات است.
از 16 نوامبر تا شب کریسمس، طبقه اصلی این مکان دیدنی در نورث ونکوور تزئین می شود تا میزبان هدایای منحصر به فرد از سازندگان و هنرمندان مستقل باشد.
در بیانیه گالری آمده است: در بازگشت به برنامه سالانه The Polygon در سال جاری، پاپ آپ سالانه تعطیلات Little Mountain Shop برگزار می شود، که دارای یک مجموعه کاملاً کانادایی از سازندگان و خلاقان BIPOC عمدتا محلی، تحت رهبری زنان است. با وجود ده‌ها فروشنده، پاپ‌آپ مقصد مناسبی برای خرید محصولاتی خاص از سازندگان پرطرفدار در فصل تعطیلات است.
رویدادهای Meet the Maker هر آخر هفته از ساعت 11 صبح تا 4 بعد از ظهر برگزار می شود. شرکت کنندگان می توانند از دموها و غرفه عکس در محل لذت ببرند.
Polygon همچنین میزبان دو نمایشگاه در طول فصل تعطیلات است. Home Sweet Home، از هم اکنون تا 9 ژانویه، نمایشگاهی انفرادی توسط Rydel Cerezo عکاس فیلیپینی ساکن ونکوور است. و نمایشگاه سالانه The Lind Prize هنرمندان برتر نوظهور از سراسر استان از 10 دسامبر افتتاح می شود.
Asia Harvey مدیر خدمات مهمان و خرده فروشی گفت: تعطیلات زمان مورد علاقه ما از سال است. ایجاد فضایی دلپذیر برای برگزاری جشن و در عین حال حمایت از هنرمندان و سازندگان مستقل چیزی است که فروشگاه Polygon در مورد آن فکر می کند.
تمام فروش های Holiday Shop از برنامه های هنری و آموزشی در The Polygon که یک سازمان غیرانتفاعی است پشتیبانی می کند.
برنامه فروشندگان به این صورت است:
از19 تا 20 نوامبر – Hello Aura: پولارویدهای شخصی سازی شده از هاله شما برای کمک به درک بهتر انرژی که با جهان به اشتراک می گذارید را ارائه می دهد.
26 نوامبر – Elliott Slinn: پس از یک مشورت کوتاه، شاعر Elliott Slinn یک شعر سفارشی برای شما خواهد ساخت.
27 نوامبر – جواهرات Sita Fine: دستبندهای طلای زیبا که روی مچ شما در فروشگاه ساخته می شوند، بنابراین هیچ گیره ای وجود ندارد. با این حال، در صورت درخواست می توان آنها را بعدا جدا کرد.
3 دسامبر – Spirit of the Season Festival: شهردار Linda Buchanan به همراهSanta و Mrs. Claus درخت در مقابل گالری The Polygon را رسما روشن می کنند.
4 دسامبر – Amara Blue: دستبند و گردنبندهای شخصی شده.
10 دسامبر – Perennial Gatherings & Neets: برنامه تعطیلات منحصر به فرد که با یک اثر هنری اصلی مصور تکمیل شده است.
11 دسامبر – Neets: بسته بندی هدیه سفارشی با استفاده از پارچه فوروشیکی سنتی ژاپنی.
17 دسامبر – LeLe Chan: آثار نفیس خوشنویسی سفارشی توسط هنرمند LeLe Chan.
18 دسامبر – LOA: جدیدترین اکسیرهای پوست و محصولات آنها را نمونه برداری کنید.
سازندگان برجسته پاپ آپ عبارتند از: Homecoming، Flax Home، Lover’s Tempo، Midnight Paloma، Paper Label،Quw’ustun Made و Yellow Dreamsand.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت The Polygon مراجعه کنید.

Call Now Button