دو کشته در تیراندازی گنگ های Coquitlam

تیم تحقیقات یکپارچه قتل تایید کرد، دو کشته در Lower Mainland با ادامه جنگ گنگ های منطقه مرتبط است.
Coquitlam RCMP هنگام پاسخ به تماسی مبنی بر شلیک گلوله در نزدیکی جاده Dawes Hill و خیابان Mundy در حدود ساعت 7:45 بعد از ظهر روز چهارشنبه گذشته، دو مرد جوان به شدت مجروح را در یک وسیله نقلیه یافت.
Sgt. Timothy Pierotti گفت، یکی از قربانیان در صحنه کشته شد، و دیگری به بیمارستان منتقل شد و بعداً در اثر جراحات جان باخت.
سومین قربانی نیز از جراحات گلوله غیرتهدید کننده زندگی رنج می برد.
IHIT تحقیقات را انجام و به همکاری نزدیک با Coquitlam RCMP، B.C. Coroners Service و بخش شناسایی RCMP Integrated Forensic ادامه می دهد.
یکی از افراد کشته شده Ramin Salam ، 25 ساله اهل Coquitlam شناسایی شده است. Salam در Burnaby بزرگ شد و در بخش ساخت و ساز کار می کرد.
Pierotti گفت، هویت دومین مرد کشته شده هنوز تایید نشده است.
او گفت: در این زمان، بازرسان بر این باورند که این یک تیراندازی هدفمند مربوط به درگیری گنگ ها در Lower Mainland است.
نه Salam و نه دیگر مقتول سابقه کیفری در B.C.ندارند.
IHIT از هر کسی که فیلم داش‌کم یا اطلاعاتی در مورد قتل‌ها دارد می‌خواهد با بازرسان به شماره 1-877-551-4448 یا ihitinfo@rcmp-grc.gc.ca تماس بگیرند.
این قتل ها در همان هفته ای رخ داد که اداره آمار کانادا گزارش داد، میزان قتل در سطح ملی در سال 2021 افزایش یافته است، که عمدتاً به دلیل افزایش تیراندازی های مرگبار گروهی در بریتیش کلمبیا و انتاریو است.
در این گزارش آمده است: پلیس در سال 2021، 184 قتل مرتبط با گنگ ها (از 788 مورد) را گزارش کرد که تقریباً یک چهارم (23 درصد) از کل قتل‌ها را تشکیل می دهد. در سال 2021، در مقایسه با سال 2020، 33 قتل دیگر مرتبط با گنگ ها وجود داشت که منجر به بالاترین نرخ ثبت شده در کانادا از زمان جمع آوری داده های مشابه در سال 2005 شد.
در این گزارش همچنین آمده است، در بریتیش کلمبیا، تقریباً یک سوم از قتل‌های سال 2021 مربوط به گروه‌های تبهکار بوده است که بسیار بالاتر از میانگین ملی است.
از 59 قتل تا کنون در سال 2022 در حوزه قضایی IHIT، تنها 16 مورد به گنگ ها ارتباط دارند. چندین نفر دیگر با تجارت مواد مخدر ارتباط دارند و در برخی دیگر، پلیس بدون شناسایی انگیزه آنها را به عنوان حوادثی مجزا توصیف کرده است.
از 10 قتل در ونکوور در سال جاری، هیچ یک به درگیری گنگ ها مرتبط نبوده است.
و در دلتا، که مانند VPD پرونده‌های قتل خود را بررسی می‌کند، یک قتل در سال 2022 رخ داده است که به هیچ گنگی مرتبط نبوده است.

Call Now Button