Westjet نمایندگان خدمات مشتری را در YVR استخدام می کند و این شغل با “مزایای سفر” همراه است

Westing به دنبال نمایندگی های خدمات مشتری برای کار در فرودگاه بین المللی ونکوور است، و این شغل با مزایای بسیار شیرینی نیز همراه است.
این شرکت هواپیمایی کانادایی به دنبال چندین نفر برای کار پاره وقت و ارائه یک تجربه مثبت برای مشتریانی است که از طریق YVR به کشور وارد می شوند.
این شغل مزایایی مانند برنامه‌های پس‌انداز و هدیه‌های سفر را ارائه می‌دهد که از اولین روز شروع به کار برای فرد در دسترس هستند.
طبق وب سایت شرکت، این مزایای سفر به شما امکان می دهد با هر پرواز WestJet یا WestJet Encore با کرایه پایه 0 دلاری، به اضافه مالیات های قابل اجرا، پرواز کنید.
اگر فردی مردمی هستید و حداقل دو سال سابقه کار قبلی در زمینه خدمات مشتری دارید، این شغل ممکن است برای شما مناسب باشد.
این کار شما را ملزم به انجام برخی از وظایف مانند تغییر رزرو، صدور بلیط و ارائه پشتیبانی در کیوسک های سلف سرویس می کند.
همچنین باید به مشتریان در مورد تغییرات برنامه سفر، پروازهای مختل شده و چمدان های آسیب دیده کمک کنید، که می تواند به معنای برخورد با برخی از مشتریان عصبانی باشد.
با توجه به آگهی استخدام، شما می توانید انتظار داشته باشید که تقریباً 20 تا 30 ساعت در هفته کار کنید و در حین انجام این کار باید لباس های فرم زیبا بپوشید.
Westjet تا 10 دسامبر ساعت 23:59 درخواست ها را می پذیرد. برای درخواست، باید یک حساب کاربری در وب سایت شرکت هواپیمایی ایجاد کنید.
میزان حقوق برای این موقعیت فاش نشده است.
چه کسی باید درخواست دهد: اگر عاشق صحبت کردن با مردم هستید و در حل تعارض مهارت دارید، این موقعیت ممکن است چیزی باشد که از آن لذت ببرید!

Call Now Button