من 60 دلار برای استفاده از سالن Plaza Premium فرودگاه ونکوور پرداخت کردم و آن را توصیه نمی کنم

برای دسترسی به یک سالن مجلل استراحت در فرودگاه، لازم نیست یک مسافر خاص باشید، فقط باید کمی پول صرف کنید. فرودگاه ونکوور سالن Plaza Premium مخصوص خود را دارد که می‌توانید آن را امتحان دهید، اما هشدار می دهم، ممکن است آن چیزی نباشد که انتظار دارید.
این سالن با قیمت بسیار مناسبی برای عموم باز است، اما وقتی آن را در سفر اخیر از YVR به Halifax امتحان کردم، آنقدر که فکر می‌کردم شگفت‌زده نشدم.
به منظور آماده شدن برای پرواز طولانی ام، می خواستم چند ساعتی را در مکانی لوکس استراحت کنم. من آماده شدم به چهار دسته مختلف امتیاز خدمات، غذا و نوشیدنی، امکانات و ارزش از پنج، امتیاز بدهم.
از برخی جهات فراتر از انتظاراتم بود، اما در مجموع دوباره آن را امتحان نخواهم کرد. در اینجا به تفکیک هر کدام آورده شده است، بنابراین می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا ارزش 61 دلار برای دو ساعت را دارد یا خیر.
چگونه به سالن Premium Plaza برویم؟
علیرغم یک سال پر هرج و مرج در فرودگاه، این بار سفر آرامی داشتم. سه ساعت مانده به پرواز در فرودگاه بین‌المللی ونکوور پیاده شدم، چمدانم را تحویل دادم و از گیت های امنیتی عبور کردم.
اگر از گیت های امنیتی A، B و C عبور کنید، به سالن می رسید که در سمت چپ شما قرار دارد. ظاهر منحصر به فرد آن کاملا مشخص است.
باید بگویم، لابی به تنهایی چشمگیر بود. بسیار شیک به نظر می رسد، و اگرچه 60 دلار کمی زیاد است، اما برای یک سالن فرودگاه خیلی بد نیست.

  • امکانات: 2 از 5
    لابی سالن مرا آماده کرده بود تا در یک مکان لوکس قدم بردارم. در عوض، وارد اتاقی پر از جمعیت شدم که باید برای پیدا کردن صندلی تلاش می کردم.
    من در یک صندلی راحت با پریز قرار گرفتم که خوب بود، اما به هیچ وجه La-Z-Boy نبود. شنیده بودم که این سالن‌ها دوش و سالن‌های ورزش دارند، اما دسترسی به آن‌ها وجود نداشت.
    رفتم دستشویی را چک کنم و این هم ناامیدکننده بود. کمی کوچک بود.
    به طور کلی، تنها مزیت آن صندلی این بود که کمی نرم تر از صندلی استاندارد کنار گیت بود.
  • غذا و نوشیدنی: 3 از 5
    غذای فرودگاهی به طور کلی گران است، اما با کمبود امکانات رفاهی، برای جبران 60 دلاری که خرج کردم به چیزی نیاز داشتم. که متاسفانه نشد.
    کیفیت غذا در واقع عالی بود، اما گزینه های محدودی وجود داشت. برای وجترین ها یک گزینه پاستا و مقداری سالاد و برای وگان ها، فقط سالاد وجود داشت.
    احتمالاً بیرون از سالن حداقل 30 دلار برای غذا خرج می کردم، اما حداقل در آنجا انتخاب هایی دارم.
    گفته می شود، اگر همه چیز خوار باشید و خیلی حساس نباشید، ارزشش را بیشتر خواهد داشت.
    در مورد نوشیدنی، من یک شراب خانگی رایگان دریافت کردم، که عالی بود! آنها همچنین یک منوی نوشیدنی ممتاز دارند که می توانید هزینه آن را بپردازید.
  • خدمات: 5 از 5
    بهترین بخش سالن خدمات آن بود. تعداد زیادی از کارکنان مشغول به کار بودند که همه مشتاق کمک بودند. بشقاب ها فوراً پاک می شدند و در کل دیدم که از همه مراقبت می شود.
  • ارزش: 2 از 5
    برای من، ارزش زیادی وجود نداشت. من 60 دلار خرج کردم و تنها چیزی که واقعا به دست آوردم یک بشقاب ماکارونی، یک لیوان شراب و یک صندلی مناسب بود.
    بیرون از سالن، می توانستم با پول کمتر شام و نوشیدنی دلخواهم را بخرم و صادقانه بگویم، برخی از رستوران ها صندلی های مناسبی دارند.
    من واقعاً عاشق رفتن به Pacific Farms Market هستم، که میزهایی با منظره هواپیماها (در سالن منظره وجود ندارد) و گزینه های غذایی زیادی دارد. من یک وعده غذایی خوب در آنجا با قیمت حدود 30 دلار دریافت می کنم و می توانم از یک منوی کامل انتخاب کنم.
    این فقط یک مثال است، اما نشان می دهد که پول شما می تواند در جای دیگری بهتر خرج شود.
    دو نکته ای که من به آن اهمیت دادم کارکنان عالی و کیفیت خوب غذا بود.
  • به طور کلی: 3 از 5
    در کل، من به این سالن برنمی گردم. با توجه به هزینه‌ای که دارد، ترجیح می‌دهم یک وعده غذایی خوب را که انتخاب می‌کنم بخورم و از یک صندلی ناراحت رنج ببرم.
    اگر دوش و فضای سلامتی وجود داشت – یا حتی فضای سالن بزرگ تر بود- متفاوت بود. با این حال، در حال حاضر، من می گویم از سالن رد شوید و پول خود را برای سفرتان پس انداز کنید.
Call Now Button