شما یک کانادایی واقعی نیستید، مگر اینکه حداقل 5 مورد از این 7 مبارزه زمستانی را تجربه کرده باشید

زمستان در کانادا شوخی نیست، و با تجربیات و مبارزات منحصر به فرد همراه است که می تواند شخصیت ما به عنوان یک کشور را تعیین کند.
بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، زمان بین ماه های سپتامبر تا مارس می تواند بارانی، برفی، یخی، باد، یخبندان یا فقط ترکیبی واقعاً سرگرم کننده از همه این پدیده های آب و هوایی به طور همزمان باشد.
در TikTok، کانادایی ها تعدادی از مشکلات ناشی از فصل برفی را به تصویر کشیده اند و اگر بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید، مشکلات را به خوبی می دانید.

  • نتوانستم چیزی را که یخ زده است باز کنم
    با وجود باد سرد دمای هوا منفی 22 درجه سانتیگراد است و شما می خواهید هر چه سریعتر سوار ماشین خود شوید و بخاری را روشن کنید. مشکل؟ در ماشین شما یخ زده است.
    اکنون سه راه دارید: سعی کنید یخ را از شکاف های در ماشین بیرون بیاورید، با احتیاط مقداری آب داغ روی آن بریزید، یا به داخل برگردید و برنامه های خود را لغو کنید، که این آخری همیشه خوب است.
    این مبارزه به درهای خودرو محدود نمی شود. صندوق های پستی، درهای ساختمان یا حصارها، یا هر چیزی که در معرض باد قرار دارد می تواند شما را در دمای سرد گیر بیاندازد.
  • بازی “جاده کجاست” را انجام دهید
    وقتی وارد ماشین خود می شوید، بسته به شرایط برف و باد می تواند یک رانندگی استرس زا باشد.
    رانندگی در کولاک قطعا توصیه نمی شود، اما اگر مجبور به رفتن به جایی هستید، گاهی اوقات دیدن خطوط در جاده – یا حتی خود جاده – می تواند چالش برانگیز باشد.
    آهسته حرکت کنید و مطمئن شوید که چراغ‌هایتان روشن است. اگر می توانید از جاده ها دوری کنید!
  • تعجب نمی کنم اگر امروز روزی باشد که موتور ماشین شما می گوید “نه”
    اگر رانندگی می کنید، احتمالاً تفاوت صدای موتور ماشین خود را در روزهای واقعا سرد شنیده اید.
    وقتی موتور چند بار دیگر استارت می خورد تا روشن شود، شما از خود میپرسید آیا واقعاً روشن می‌شود یا اجازه نمی‌دهد شما به محل کار برسید.
  • راه رفتن شبیه پنگوئن
    زمن لیز است!! مطمئن شوید که از تکنیک مناسب استفاده می کنید.
    جدا از شوخی‌، راه رفتن روی برف و یخ می‌تواند واقعاً خطرناک باشد، بنابراین باید تکنیک درست خود را داشته باشید.
    راه رفتن مثل پنگوئن یک راه مطمئن است.
  • لیز خوردن روی یخ
    علیرغم همه کارهای احتیاطی، لیز خوردن در مقطعی اتفاق می افتد.
    اگرچه بسیار تاسف آور است، اما معمولاً بسیار خنده دار است (البته اگر کسی آسیب نبیند) و ممکن است منجر به چند کبودی در باسن شما شود.
  • هنگام بنزین زدن، دست های شما منجمد می شود
    بنزین زدن در زمستان بدترین کار است.
    جالب نیست که دستکش‌ها را برای سوخت‌گیری در بیاورید، اما می‌توانید در برخی از پمپ بنزین‌ها تا زمانی که دستگاه کار خود را انجام می‌دهد، دست‌هایتان را در جیب خود قرار دهید.
    در برخی از پمپ‌ها، یک اهرم کوچک وجود دارد که می‌توانید آن را به کار بگیرید که دسته را درگیر نگه می‌دارد و بنزین را پمپاژ می‌کند، بنابراین شما را از انجام این کار نجات می‌دهد.
  • عرق کردن زیر لایه های لباس
    شما برای مقابله با سرما آماده شده اید، اما وقتی وارد فروشگاه مواد غذایی می شوید چه اتفاقی می افتد؟ عرق فوری.
    لایه لایه پوشیدن بخش مهمی از گرم ماندن است، اما تلاش برای تبدیل شدن به حوضچه ای از عرق در زیر لباس ها در حالی که در فضای داخلی هستید، فقط برای اینکه وقتی به بیرون برگردید عرق یخ بزند، بسیار واقعی است.
Call Now Button